Kis segítség a fentiekhez:
Kozma Szilárd író – asztrológus:
X. A MEGVÁLTÁS TÖRVÉNYE, avagy A Törvények Törvénye (Az Úr)
Más nevén a BOLDOGSÁG törvénye, tehát az áthatolás és kiegyenlítődés által, azon keresztül folyamatosan létrejövő új és új Isteni – abszolút egység megvalósulásának (Megvalósulási szükségnek) a törvénye.
Az egyetemes lét ősalapja és forrása, olyan magasrendű (boldogság)állapot, amely a földi értelem logikája szerint irracionális, hiszen indokolatlan, nincs konkrét oka, hanem maga az örökkévalóan létező valóság. Ennek, a számunkra indokolatlan és alig érzékelhető (sugallatszerűen finom) boldogságként, mindentudásként és mindenhatóságként érzékelt szeretet-intelligenciának a megnyilvánulást követő, önmegtapasztalás és önreflexió útján való, tudatos elérése a célja minden berlőle eredő teremtett ősideának, az ősideákból alkotódott szellemi és lelki struktúráknak. Ezt, az abszolútumban, vagyis az abszulút boldogságban való, tudatos újra visszaérkezést, az abszolút léttel való újra egyesülést nevezzük megváltásnak, megváltódásnak. Minden ami van és létezik, ezt a megváltást szolgálja és a teremtés is csak ebben nyer értelmet, a teremtés: a megnyilvánulás maga is a megváltásért, a megváltódásért van.
Ahhoz, hogy az ember, akinek a spirituális struktúrája nem csak teremtőként, hanem megváltóként (önmegváltődási potencialitással rendelkező lényként: Adam Kadmonként) jön létre a már önreflexióval rendelkező isteni elmében, a megváltódási rendeltetésnek eleget tehessen és az abszolút létbe vissza térhessen, meg kell értenie, és ennek az értelemnek a sagítségével át kell élnie, hogy a bolgogsága nem tőle független külső (anyagi) feltételek megvalósulásának az eredménye és következménye, hanem olyan, mindörökké létező állapot, amelyet neki fel kell fedeznie és meg kell találnia, fel kell engednie, vagy, ami ugyanaz: fel kell élesztenie és meg kell növesztenie magában, és, hogy csak és csakis ennek a tudatosan kezelt belső abszolút boldogságnak, e boldogság alig érzékelhető, de annál tartosabb és biztosabb mágikus hatásának lesz és lehet a következménye az, hogy az életében – sorsában, megjelennek az un. földi boldogság elemei is: az egészség és a párkapcxsolati, valamint a közösségi – társadalmi kapcsolatok harmóniája.
A megváltás, vagyis a boldogság törvénye tehát, biztosítja az egyetemes lét és a földi élet eredeti rendeltetésének és céljának: a megváltásnak a megvalósulását, vagyis a teljesen zavar-mentes és ezért abszolút kiegyenlitett létállapotnak a létrejövését és az Abszolút létállapot folyamatos újjá-valósulását. Az egész teremtett létezés ugyanis (és ez által a földi létezés is), az egyetemes kiegyenlítődés- és ez által, az egyetemes boldog-megváltás megvalósulási szükségének és beteljesedésének van alárendelve és azt szolgálja. Ennek a folyamatos (belső!) boldogsági állapotban megvalósuló egyetemes megváltódási rendeltetésnek (szükségnek) szükségképpen alá van rendelve és abba bele tartozik a teremtés, úgy is mint folyamat (mozzanat) és úgy is mint állapot, tehát a fizikai lét és ezen belül a biológiai élet is, tehát az ember élete is.
Sőt: a létezés legalacsonyabb rezgésű (frekvenciájú) állapota, vagyis a létezés határállapota: a fizikai világ, tehát az egyetemes anyagi világ, beleértve az anyagi létállapotokon belül keletkező biológiai létformákat is, és a fizikai – biologiai, pszichológiai történeteket és eseményeket is (Vagyis az életünk is, kimondottan és egyértelműen) mind a megváltó boldogsági állapot elérését, megvalósítását szolgálja. Számunkra viszont ez azt jelenti, hogy a Lilith nevű, idea-inverzálási jelenség által keltett káoszból eredő karmikus képzeteknek az egyetemes és és a személyes (ördögi) hatásaitól való megszabadulást, illetve, a karmikus képzeteknek a boldogság-alapú képzetekké való visszaváltoztatási lehetőségeit szolgálja.
Ez viszont azt is jelenti, hogy a fizikai létállapot és léthelyzet is a megváltást – az újra boldogulást szolgálja, mivel a mi életünk is, vagyis az életünk során elérhető szellemi kiegyenlítődéshez, tehát a boldogságra való alkalmassá váláshoz szükséges tudati és képzeleti átváltozásaink, tehát a megtisztulásunk is, nem más, mint olyan folyamat, amely az egyetemes megváltás megvalósulását szolgála. Az anyagi világ tehát, amely ezeket a boldogulási sors-folyamatokat (drámákat) biztosítja a megváltásnak a feltétele. És ez azáltal, hogy az anyagi struktúrák az őket létrehozó szellemi minőségek (géniuszok) jellege szerint alakulnak, és ugyanakkor továbbra is képesek magukba fogadni és megtartani – rögzíteni (memorizálni) a különféle spirituális és szellemi információkat, válik az anyagi világ szakrális hellyé és az anyagi élet szakrális állapottá. Az nayagban megvalósítható információ rögzítődés (határ-állapotba kerülés) által az anyagot létrehozó, az anyagot folyamatosan módosító, illetve az anyagban elraktározódott szellemi információk ellenőrizhetőkké vállnak és így értelmezhetőkké, és ez által az ellenőrízhetőség által biztosított, pontos gyök- és eredetértelmezések segítségével a spirituális-idearendszerek a Lilith által létrehozott inverz-állapotuktól megszabadíthatókká (Megtisztíthatókká - megválthatókká) válhatnak. A Lilith-inverziótól való megszabadulásuk által viszont, az ember spirituális struktúráiban található karma-képzetek, nem csak egymás között, hanem az ember létalapját képező pozitív isteni ideákból alkotódott struktúrákkal is harmoniukus kapcsolatba kerülve, azokkal együttműködhetnek és együttműködve új spirituális struktúrákat is hozhatnak ltre (alkotás - teremtés) és természetesen kiegyenlítődhetnek és újra egységesülhetnek (megváltás).
Az anyagi létállapot tehát, mint tükör és körülmény (mint hely és helyzet) abszolút feltétele a megváltásnak, a boldogulásnak, de nem úgy mint elérendő cél, hanem úgy mint erre a kiegyenlítődési szükségre a figyelmet felhívni képes (fájdalomra képes) állapot és körülmény. Az által, hogy a szimetria-elv és az ismétlődés elve által lehetővé tett biológiai életformák kialakulása segítségével, de különösen az emberi individuumok öntudatának a segítségével, maga az egyetemes isteni lét-tudat, az általa létrehozott semleges tükör-krülmények közé („Ami fent van, ugyanaz, mint ami lent van éls ami lent van, ugyanaz, mint ami fent van.), tehát a fizikai létbe „határozottan beinkarnálódhat”, válik lehetővé a magváltódás – a boldogulás, de nem az anyagi élvezeti benyomásoktól válik az ember boldoggá, hanem, azok csak pozitív visszajelzések arra, hogy helyes irányban halad a kiegyenlítődés – boldogulás – megváltódás utján. Az emberi tudat állapotában inkarnálódott szellemi szruktúrák, az anyagban való tükröződése segítségével így szabadulhatnak meg a Lilith inverzálási hatásaitól. Az abszolút léttudat tehát képes általunk, a mi individuális tudatunk által, a teremtésnek ebbe, a tükrözésre képes határállapotába kerülni és onnan, a fájdalom jelzés-rendszere sagítségével a Lilith hatásait kiszűrni. Ezt úgy, hogy az anyagban felismerhetővé rögzíti a szellemi folyamatokról szóló információkat (az anyagi jeleket) közvetlenül, és így, ennek segítségével értelmezheti és egyénenként befolyásolhatja a teremtési és a megváltódási – kiegyenlítődési (boldogulási) lehetőségeket. Tehát úgy, hogy a mi individuális tudat-tevékenységeink és harmoniába kerülési törekvéseink által, közvetlenül felismerheti, tehát kiszűrheti és, ha akarja, feoldhatja az őskáosszból a Lilith inverziós hatásait, annak a rengeteg testi fájdalomat és lelki szenvedést okozó, mágikus erejű mentális és képzeleti állapotait.
II.
Az abszolútum (A Megváltás) Törvénye tehát, a szerves anyagban létre hozott fájdalom segítségével törekszik rákényszeríteni az embert a Lilith-jellegű, hosszú távú következmények szintjén romboló öncélúságok kiszürésére és meghaladására, vagyis azoknak a megfelelő pozitív képességek és tulajdonságok megszerzésével történő kicserélésére, kiszorítására. Megértve tehát isteni - emberi mértékkel is, a létezés kiinduló pontját, és ahhoz újból vissza térve térve („Én vagyok az alfa és az omega”), tehát azt, hogy a Teremtés nem öncélú, hanem a Teremtés maga a Megváltást lehetővé tevő törvényeknek és ősideáknak megfelelő határtalan színezetű spirituális struktúráknak megfelelő (azoknak a megváltódáshoz szükséges állapotokat és körülményeket biztosító!) anyagi létformák létesülésének és váltakozásának a lehetőségét biztosítja, tovább léphetünk a megváltás törvénye működési mechanizmusának a megértésében.
A fentebb leírtak mellett, a Megváltás törvénye arra is felügyel és azt is biztosítja, hogy a többi kilenc törvény ereje és lényege a létezés és a többi törvvény összességben ugyan, de külön- külön zavartalanul és vissza foghatatlanul (a többi nyolc törvény által elnyomhatatlanul) érvényesülhessen! Azt tehát, hogy azok egymás által meg nem zavarva, egyik a másik által el nem nyomva, vagy semlegesítve, és a jellegzetes hatás-érvényesítési késztetéseikben öncélúvá nem válva, miondegyik törvény külön – külön, de ugyanakkor egymással harmonikus egységben (egységes összhatásban) érvényesülhessen. (Pl., azt, hogy az Ok és az okozat, illetve a hatás és visszahatás törvénye, vagy pl. a Leleplezés és a Polaritás törvénye - Az egyetemes létezés szintjén legalább is, de lehetőleg az emberi lények között sem, ne kerülhessen teljesen ellentétbe a spirituális fejlődés törvényével, vagy a Szeretet törvényével és azokat ne zavarja össze.)
A megváltás és a Karma törvénye alapján, megfigyelhető tehát a sors-aranyosság elve is. A misztikában az Isteni Karma-mesternek és a Nagy Felvigyázónak is nevezett Szaturnusz ősereje, amely erővel legfőképpen számolnunk kell a foldi életben, azért, hogy ne neki kelljen velünk (le)számolnia, úgy is felfogható, mint egy egyetemes és ugyanakkor személyes arányosságmérő és arányosság „betartató” őserő. A törvények betartásának az őserejét, Szatrunuszt tehát, egy úgymond erő – mérceként is fel lehet fogni, úgy is lehet érzékelni, mint olyan erőt, amely arra vigyáz és felvigyáz, hogy senkinek a különféle személyi képességei, ne nőhessenek egy arányossági mértéken túl a karmája feloldására, feloldottságára fordított figyelmének és erőfeszítéseinek a mértékén. (Hamvas Béla: „Lényegi tudásban mindenki csak üdfokának mértékében részesülhet.”) Vagyis, arra vigyáz, hogy csakis egy bizonyos mértékű és jellegű személyi karma-meghaladás után használhassuk zavartalanul és ténylegesen a hasznunkra, az időközben növekedő és gyarapodó intelligenciánkat, akár más jellegű (általában közismert emberi – értelmi.), akár spirituális képességeinket (pl. művészi, vagy az un. tisztán-látói, telepatikus, mágikus, stb.), un. tehetségeinket, vagy általános világi – közösségi tehetőségeinket. Kivételt képeznek azok, akik épen az általánosan elfogadott, öncélú tévképrendszerek szükséges (manifeszt jellegú) kiemelésének és lerombolásának az ördögi szellemének vagyunk a megtestesítői, mint pl. Adolf Hitler és bandája. És ide rengeteg példát hozhatunk fel, a gyermekeivel való együttlétről, azok nevelséről az „önmegvalósítása” érdekében lemondó, és azoktól távol sodródó kábultan béke-akciózó Diana-hercegnőtől, a tüskés rája által szíven szurt Stetve Ivrin biológus – állatkert-igazgatóig, vagy a messze idejekorán elhunyt magyar „költő-óriásokig”.
Létezik tehát egy univerzális szaturnuszi mérce - erő, amely alapján és amely miatt, bizonyos értelemben megnövekedett, megerősődött, vagy számukban fölösen gyarapodott különleges egyéni képességek nem válhatnak az illető személy hasznára mindaddig, amíg a karmája feloldásába nem kezdett bele, illetve, ameddig a karmája bizonyos része (jellege) érintetlen marad. Illetve, amíg kellő mennyiségű és bizonyos jellegű személyi karmát (negatív reflexeket, spirituális tulajdonságokat) nem oldott fel és nem haladt meg, az illető nem léphet tovább, nem mászhat ki az eleve adott, vagy az általa létrehozott karmikus-körülményei közül. Sőt, ha mértéken felül erőlteti akár a sikerei fokozását, akár a karma-körülményei közül való kiszabadulását, könnyen „bszurd” halál is lehet a vége (Szaturnusz).
Azt is mondhatjuk tehát, hogy végeredményben egy (érthető!) fordított arányossági viszony létezik a karma-feloldás mennyisége és jellege (esetleg minősége) és a különböző egyéni képességek létrejötte és növekedése, vagy használási lehetősége között, mivel az utóbbinak, tehát a képesség-növekedésnek, a karma-csökkenés kell hogy megfeleljen mindenképpen. Holott nagyon sokan – Kiváltképpen a művészek, a tudósok és költők közül a legtöbben, de sokan a sportolók közül is, nem beszélve a zsranokság útjára lépett politikusokról! Sőt, még a hírneves guruk és misztikus nagymesterek közül is. - , ezért halnak meg szégyenletesen idejekorán és szégyenletes betegségekben (Pl. Osho, aki a gyűlölet és a megbocsátási – spirituális elbocsátási képtelenség jellegeztess betegségébe halt bele feltűnően korán: ötven, vagy hatvan, valahány évesen.), mert... - azt képzelik és ebbe buktak és buknak bele, hogy a különleges tehetségeik gyakorlása és a kivételes képességeik öncélú kifejlesztése, valamiféle protekciót biztosít az ő számukra. És, hogy ez fölöslegessé teszi számukra, hogy morális egyszerű (Magas szellemiségükhöz képest alacsonyrendűnek képzelt) problémákkal bíbelődjenek. És annál nagyobb és annál „furcsább” a sors-botlásuk és nem-egyszer a tragikusan fájdalmas haláluk, minél pozitívabbnak látszó tehetségeik voltak, illetve pozitív tevékenységet folytattak az adott korszak konjunkturális moralitása szerint (Diana hercegnő, Steve Ivrin). Ezt az általam megfigyelt Szaturnuszi sors-szabályozó, tehetség-használat és karma oldási mérték közötti arányossági mérce-erőt én, a megváltás és a sors-aranymetszésének neveztem el.
Az egyetemes sors-aranymetszés elvéből tehát világosan kiderül talán, hogy az un. jóemberi, vagy kiváló tehetségi érdemek a megváltás törvlénye szempontjából nem számítanak, sőt: lehetnek akár hátrányosak is. Lehet tehát akárki jótékonykodó – csupa jót tevő személy, vagy nagy tehetségű és rendkívüli képességű misztikus mágus, annál inkább elváratik tőle az egyetemes megváltás (törvények) logikája szerinti életvezetés, gondolkozás, a belső erkölcs. De a laginkább a belső nyugalom-boldogság realizálása.
Magam pl. személyesen is tapasztalom, hogy hiába gondozok és nevelek három gyermeket egymagam az alig-alig csurranó-szeppenő, vidéki szellemi munkási jövedelmemmel, és hiába hogy annyi családot harmóniához, sőt: többeket korábban már nem is remélt utódhoz (babához) segítettem, egy – egy horoszkópommal, mert a Rák- és Mérleg karmám mögött és alatt mélyen megbúvó, rejtett, és ezért még mindig nem eléggé oldott spirituális agresszív reflexeim miatt (A sorsra való tudattalan neheztelési reflexeim miatt), éppen olyan hátráltatások érnek, minthogyha ezeket a tanulmányokat pl. nem is én írnám. – Hát éppen ezért fogadok (olvasok és hallgatok) én szkeptikusan minden rendkívüli, sőt: isteni inkarnációról szóló, keleti vagy nyugati spirituális vezetőről és mesterről szóló lelkes ismertetést. Valóságos tiltásokat kellett a megváltódási törelmetlenségemmel szemben bevezetnem és mélységes türelmi esküket és fogadalmakat kellett tennem addig is, amíg a lelkem mélyén meg nem érettem, hogy amennyiben egy hajszálnyit is engedek ezeknek a spontán spirituális agresszió-reflexeknek, éppen attól zárom el magam, ami a létnek és az életemnek az értelméd adja: az isteni boldogságtól, annak a belső növekedési lehetőségtől, a vele és általa való finom tágulástól hiszen haragban – neheztelésben – nem lehet még egy párkapcsolaton belül sem egyesülni, hanem maximum és mindössze szexuálisan erőszakoskodni...
A Megváltás törvénye tehát, úgy vigyáz és úgy felvigyáz a többi kilenc törvény együttes és harmonikus érvényesülési lehetőségére, hogy az egész lét szabályos folyamatrendszerét, illetve a teremtési – megismerési – fejlődési – kiegyenlítődési (megváltó egységesülési) és újrateremtési létciklusoknak az érvényesülési lehetőségeit biztosítja az öncélúság és az egoizmus spirituális sikerének a hátráltatásával, meggállításával, megszüntetésével és ez által a többi kilenc törvénynek a hatás-érvényesítési lehetősége biztosításával (Tehát: Az „Ítélettel”), de úgy, hogy eközben egyetlen törvény lényegi hatását sem gátolja meg, vagy módosítja. Sőt: ezeknek a mindenkori érvényesülését biztosítja és garantálja, az által, hogy nem ferdíti el és nem írja felül azok lényegi hatásait, hanem éppen, hogy az öncélú összhatásokat gátolja meg. Mi tagadás: ez a tízedik törvény számunkra, az anyagi (határ)formákban magunkat különállónak egyedként érzékelő, és a Lilith által befolyásolt öntudatokban élő, individuális tudatformával is rendelkező emberek számára, egyfajta kívülről és felülről és objektíven ránk erőltetett (erőszakos) determinációjaként jelenik meg. De ez csak addig tűnik külső és erőszakos determinációnak, amíg meg nem értjük az anyagi létben való különváltságunknak a megváltódási lehetőséget biztosító, szaturnuszi szükség- és lehetőség- okait.
De emellé azt is tudomásul kell vennünk az életünk folyamán, hogy logikus az is, hogy a Ritmus és a Ciklus törvénye hatására ennek, az egyedül az anyagban és az anyag által átélhető különváltsági állapotnak is vége kell, hogy szakadjon egyszer, és, hogy ez a múlandóan (Az életünk végéig) határozott különváltság, egyáltalán nem azt szolgálja, hogy mi így különváltan, öncélú fizikai gyönyör-érzetekhez és élvezetekhez juthassunk az anyagban és az anyag által. Hanem éppen azért vagyunk itt, hogy így, önálló öntudattal és egyéni felelősséggel(!) a teremtési – megváltási ciklusokban részt véve, a kiegyenlítődési és zavarmentes egységesülési képességeinket megszerezzük és azokat minél nagyobb mértékben gyakorolva a boldogság-képességünkrt fejlesszük.
Hiszen az abszolút boldog-létnek, amely minket is létrehozott magából, és amely – Ha elsőre nagyon felismerhetetlenül is, de - bennünk van, illetve mi benne vagyunk (Jézus szerint), és általunk is megnyilvánul és amely azért teremti a mindenséget, hogy benne megválva – kiegyenlitve magát, a boldogság-képességét növelje egyrlűészt. Másrészt, a Lilith hatására benne is elviselhetetlenné duzzadó káosz miatt, meg kell mentenie önmagát az „abszolút Lilith” befolyásától és következményeitől. - Értve ez alatt, azt a szükségszerű megmentési törekvését, amely által megakadályozza magát abban, hogy abszolút káosszá változzon. – Logikus, hogy ezen kívül, az egyetemes, de számunkra egyéni önmegmentési – megváltódási törekvésben és munkálkodásban való tudatos részvételen kívül, nem lehet nekünk sem más dolgunk, illetve másfajta (öncélú) élet- megvalósítására való választási lehetőségünk, mint boldoggá válni. Sőt: mivel, a boldogságra - megváltásra való folyamatos törekvéssel egyetemben, a teremtési – megváltási folyamatokon keresztül, mind összetettebb létstruktúrák létrehozását teszi lehetővé önmaga számára, az abszolút lét is, mind összetettebb teremtési és kiegyenlítődési (megváltási- megváltási - boldogulási) képességeket hoz létre. Ezért nekünk is, előbb a teremtésben való részvételen keresztül és az egyéni spirituális fejlődésen, annak a szolgálatán (az utód nemzésen, vagy szülésen, az utód gondozáson és nevelésen) keresztül vezet a szabadság és a szeretet (Egység-érzet) útja az abszolút léttel való egyesülés: az öröklét felé."
Ehhez képest, szerintem egy kicsit türelmetlen, arról nem is beszélve, hogy az atyán is túli boldogság-mezőbe való visszajutási igyekezetében (türelmetlenségében) felettébb egoista, még a szegény Júdást is az ő halálát előidéző "balek-árulásra" rávenni, ebbe a szörnyűségbe beugratni - bemártani képes az a Jézus, akit a Júdás Evangéliumában megismerhetünk, nemde?
És az a sok komoly "tudós" - kutatói figura..., aki meg még tovább füzi a spekulációt és megtoldja a hülyeséget, nagy-okoskodva igazolni próbálván mind a két tévelygő szereplőnek "az igazát" ebben a sátáni szakralitásban..., hogy a Júdással misztikusan rezonáló, antikváriusi könyvkereskedőről ne is beszéljünk. Ezek a bizonyára szintén Szűz-karmás személyek, lelkesen érvelve és hadonászva, komolyan is gondolják ezt a misztikus "visszajutási" poszt-modern drámát!
Hát nem egy jó-humorral telt bolondság itt ez az egész, akárcsak a jelenlegi Júdási - árulói szellemben "boldoguló", egészen pontosan: a bazi tudományával a vesztébe rohanó, liberálisan "megvilágosult" (besötétedett) ,kívül-belül szennyeződő emberiség?