ASZTROLOGOSZ, Kozma Szilárd - karma-asztrológus fóruma

Asztrológiai fórum: Kozma Szilárd és asztrológus-barátainak fóruma
Pontos idő: 2024.04.30. 16:58

Időzóna: UTC + 2 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 57 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6  Következő
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: 2013.02.23. 11:58 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.03.11. 22:01
Hozzászólások: 4223
Tartózkodási hely: Csíkszereda
Na, hát persze.... - Be indult az egyesek által a Maja naptár vége után kezdődő apokaliptikus időszak. A témában teljesen megbízható tudással rendelkező régi barátomat kerestem meg és kérdeztem ki a fentiekkel kapcsolatosan: Ez a szociál - pedagógia szak, amit a mi háromszoros Bak karmás Edinánk végzett, olyan képesítést (diplomát) ad, amely a mi szellemi realitás-szempontjainkat hivatalosan - tehát törvényesen - übereli, felülmúlja! Ez a nagy ász ma a hivatalos gyermek szintű lélekrontásban. Iskola pszichológusként is alkalmazhatók, és taníthatnak is az iskolákban pl. a polgári nevelés c. tantárgyat, és e hivatalosságuk alatt mindent elkövethetnek a gyermekeinkkel, ami csak eszükbe jut. És rengeteg dolog jut az eszükbe, mivel a képzésük elméleti alapja a mese-filozófia és a mese pszichológia. Köztudott, hogy az igazán eredeti népmesék, valós metafizikai beavatási motívumokat is tartalmaznak, pontosan úgy, mint a mitológiák, meg a vallások. Ezzel semmi bajunk nincs is, erről mi is írtunk már több helyen is, Hamvasnak is vannak ilyen vonatkozású írásai. A baj csak az, hogy ha ez igaz is, néhány népmese esetében - főként a különböző népek meséinek az azonossága, vagy hasonlósága esetében -, a kimondottan beavatási jellegű metafizikai mondanivaló mellett, a mesék, csakúgy mint a mítoszok és a vallások, számtalan önkényes (tehát valóság-idegen) fantázia-elemet is tartalmaznak, sőt, rengeteg utólagos un. "bűnbe esett", vagyis konjunkturális morális logika szerinti motívumot, mondanivalót, tehát józan paraszti ész szerinti bölcsességet. És még ez sem lenne baj, ha a mesék metafizikai - morális értelmezését csak arra használnák fel, hogy a jövendő pedagógusok spirituális logikáját erősítsék vele. De mondom: kész valóság-tényként (metafizika és asztrológia pótlásként) kezelik ezeket a mese-rendszereket, és az ezekből le vont, megfelelő asztrológiai és metafizikai ismeretek hiányában önkényesen előállított pszicho-pedagógiai axiomarendszerként, elméleti alapnak használják a gyermekek nevelési irányításában.Egészen pontosan: azoknak a morális - karmikus! - képzelete manipulásásában. Hiszen azt, az alapító atya (Freud) által megállapított tényt, hogy a gyermekekben velük születetten (Mint bennem is és bármelyikünkben is!) ott van a karma (Freud megfigyelései és megnevezése szerint még: állati ösztön!) , mint az illető gyermekre és a többi gyermekre is bármikor szerencsétlenséget előidézni képes veszélyforrás, itt is rég elfeledték, akárcsak a pszichológiában, és mindenféle nyakatekert elméletekkel rendelkeznek arról, hogy miféle rossz, bocsánat: téves szülői viszonyulásból, bánási módból eredő magzatkori, illetve zsönge gyermekkori traumák okozhatják a gyermekekben pl. az agressziót. Illetve arról, hogy amennyiben egy gyermeket le akarunk szoktatni valamilyen negatív viselkedési formáról, azt semmiképen nem a tiltás útján kell elérni, és Isten-őrízz testi fenyítés útján, hanem első sorban a figyelem elterelés segítségével. És ha ez nem megy, akkor valamilyen kellemes dolog megvonása, vagy valamilyen más, a gyermek számára való kellemetlen tevékenységre való átterelés, vagyis a "finom" rá kényszerítése segítségével.
Egyszerű székely észjárással tehát, megcifrázzák, mint róka a szexuális kapcsolatot. A dolog viszont koránt sem ilyen vicces, sem a szülőkre sem a gyermekekre nézve hosszú távon. Ezek a szociál - pedagógusi módszerekkel megkezelt (mert hát ők még csak nem is nevelnek kérem, ez egy rettenetes antihumánus kifejezés!), vagyis mindig a más megoldásokra szoktatott (Figyeljünk csak: Nem-e a Lilith elsődleges megnyilvánulási formája és alapja, a mindig másra, a másságra való alattomos sóvárgás?) gyermekek, ahelyett, hogy számukra is, vagyis a gyermeki mivoltukból, tehát az ide, a földi életbe való "beszokási kényszerükből" származó, nyugtalan szellemük számára, megnyugtató és világos és határozott képet kapnának arról, tulajdonképpen mit is várnak el tőlük a szülők és mit nem, egy a jellegzetesen elkényeztetett és ezért szeszélyessé vált gyermekekhez hasonlóan, teljességgel irracionális képzetrendszert kapnak ilyen szempontból, amelyben nem csak, hogy ők nem tudnak végül el igazodni, hanem végül, a végső soron nagyon is kevés tiltás helyett, a kellemetlen és veszélyes ötleteik kivitelezéséről a figyelmüket mindig valami másra terelő pedagógusok és szülők sem. Hiszen, minden egyes esetben új és új figyelem elterelési illetve fenyítés és büntetés-potló trükkök kitalálására szorul az egész viselkedési és környezetükhöz való viszonyulási rendszerük.
Nem csoda tehát, ha Dénes Marika a hatalmaz zajt hallva az osztály ajtó felől, azt képzelvén, hogy a gyermekek tanár nélkül vannak az osztályban, be nyitván, éppen három gyermeket talált a padok tetején, miközben a mi szuper.képzett pedagógus Edinánk éppen valamiféle konfliktus-kezelési példa-mesét oktatott a három béseknek... És nem csoda, ha ebben az osztályban nem zaklatják ugyan Etelkát, de a fiúk egymás gatyáját rángatják le szakórákon. Nem csoda tehát mindez, hogyha, miután szülői értekezleten a szobrász-tanár panaszkodott arról, hogy a fiúk nem jönnek be rendesen órára, vagyis sokat késnek, de ő úgy-e csak fenyegeti őket azzal, hogy be írja hiányzónak, és nem teszi, és én meg mondtam neki, hogy nyugodtan csak írja be hiányzónak azokat a gyermekeket akikről tudja, hogy rendszeresen késve jönnek be, és az éppen jelen levő igazgatókhoz fordulva tovább folytattam, hogy a magaviseleti jegyeiket is le szabad a diákoknak vonni, mert azt nem azért találták ki, hogy emelje a médiákat, Edina Drága, ki javított, mondván, hogy ezek nem jó módszerek és nem vezetnek majd jó eredményhez, hanem olyan tudományos megoldásokat kell be vezetni, hogy a szobrászati órákról rendszeresen késő fiúk pl. büntetésből énekeljenek! Értitek a logikát! Csak nyugodtan képzeljétek el!: Ott téb-lából és tépelődik a szegény szobrász-tanár, mert szeretne már végre órát tartani, és nem elég, hogy a fiúk büntetlenül késhetnek tovább, hanem még az énekléseiket is ki kell várja. Sőt: az ilyen éneklések közben természetes módon jelentkező, sőt: egyenesen szükséges szellemes "poén"-kedéseket, vég nélküli, jellegzetesen diákos viccelődéseket is...

Jaj, jaj..., hogy mi következik itt még Istenem!
Én minden esetre fel készítettem Etelkát a legrosszabbra, tehát arra is, hogy esetleg valamilyen ürüggyel ki zárják, annak érdekében, hogy szabadulhassanak meg tőlem. Hiszen Mária szerint, aki végig ott maradt azon a szülői értekezleten amelyen Edinát mint jövendő osztályfőnököt bemutatták, de amelyet én nem hallgathattam végig, mert más dolgom volt, Edina ki hirdette, hogy az is egy megfontolandó szempont lehet a szülők számára, hogy továbbra is ebbe az iskolába íratják-e, illetve, hogy felvételi-vizsgáztatják-e a Művészeti Liceum ötödik osztályába a gyermekeiket, hogy el tudják-e őt fogadni jövendő osztályfőnöknek. NOS KÉREM, EZT NEM TUDOM MÁSKÉNT VENNI, MINT EGYENES CÉLZÁST A SZÁMOMRA, HOGY VAGY ELFOGADOM AZ EDINA RÁNK NÉZVE EDDIG KATASZTROFÁLIS EREDMÉNYEKET HOZÓ SZOCIÁL-PEDAGÓGIAI PROBLÉMAKEZELÉSI MÓDSZEREIT, VAGY INKÁBB ÍRASSAM A GYERMEKEMET EGY MÁSIK ISKOLÁBA! - Figyeljük a negatív Baknak az ellenségtől való intrikus szabadulási kiszólásait? A jellegzetes - intellektuálisan freudinek mondott, vagyis a titkolt vágyas elszólásait? Kezdem gyanítani, hogy Edinának a Bak - karmapontjai a 8. házban állnak...

_________________
Nem arra való a gondolkozási képességünk (kincse),hogy a pokollal (a karma hazájával) való kapcsolatunkat fenntartsuk általa, hanem arra, hogy Isten Országát megkeressük..
Kozma Szilárd asztrológus - http://www.kozmaszilard.hu/


Vissza a tetejére
  Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2013.02.23. 14:28 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.03.11. 22:01
Hozzászólások: 4223
Tartózkodási hely: Csíkszereda
Na, de hagyjuk az önféltést! Itt sokkal többről szól ez a mese-pedagógia, illetve mesés pedagógia, mint amennyire első látásra tűnik. Kezdve attól, hogy nem csak Edina nevel ilyen mesés - tudományosan ugyebár (De tényleg..., mi is lenne, ha a szobrászat óráról rendszeresen fiúk "megénekeltetése" tudományos - vagyis, ezek szerint: a gyakorlati valóságban ki nem próbált módszerét és szokását bevezetnék? Nem csak az, hogy ez az előírt időben történő óratartást még inkább lehetetlenné tenné, hanem a fiúkkal is megutáltatnák az éneklést. - Akárcsak azokkal a tavalyi osztálytársakkal Etelkát, akiket oda tettek, hogy beszéljenek Etelka erényeiről és tehát, hogy dicsérgessék...), anélkül, hogy saját gyermeke lenne, de az őt ily magas - tudományosan kiképző főtanár: Kádár Annamária is, aki szintén gyermektelen!
Gőzük és lövésük nincs tehát e mesésen tudományos "tanároknak", hogy mit rombolnak szét tulajdonképpen hosszú távon a mások gyermekeiben!
Mert kérem szépen ez a gyermekmanipulálási és figyelemelterelési pedagógia tudomány nem is olyan új keletű, ezzel a gyermekek hiszékenységével és személyi öntudat-hiánnyal, tehát könnyen alakíthatóságával már vissza-éltek az anyámék is (aki óvónő képzőt végzett, de nem diplomázott...), és tehát még sokan az elmúlt 7O év folyamán, még akkor is, ha ez a gyermekmanipuláló irányítási módszer csak most, a kíméletes hazugságokat pozitív eszköznek tekintő pszichológia térhódításával emelkedett tudományos rangra. A realitás-érzéküktől fosztják meg tehát ezeket a szellemileg manipulált jövendő felnőtteket (A kezük alá kerülő gyermekeket) mindamellett, hogy morálisan és spirituálisan teljesen össze zavarják. Volt nekem egy ily módon nevelt, sőt: az édesanyja által tudatosan ily módon rabszolgává tett szerelmem is, aki mellől végül is el kellett jönnöm, annak ellenére, hogy nagyon - nagyon szerettem! De hát huszonöt éves nagy darab nő létére (Oroszlán szülöttként!) még nem tudta meghatározni, hogy ő kicsoda is igazából és miért kellene neki idővel pl. édesanyává is válni, illetve amint az édesanyja ki mondta a varázsszavakat, úgy kezdett működni - az anyjához rohanni - mintha hipnotizálták volna...- És ez a könnyebb eset. Mert mit képzeltek, hogy miért van ma annyi magával semmit, de semmit kezdeni nem képes, depressziós és drogos kamasz, annak ellenére, hogy az iskolai tantárgyak egyre pontosabb információkat képesek adni a valóságról? Csak azért, mert ez divat? Azért, mert az Isten, vagy az ördög így akarja? Azért, mert "ilyen a világ"? Nem kérem! - Azért mert ezzel a manipulálós módszerrel, kisgyermek korukban, majd 8 éven át az általános iskolákban, össze zavarják őket lelkileg és meg fosztják őket a realitás-érzéküktől. Hiszen miközben egyetlen időben és térben jól le adott szülői, vagy pedagógusi pofont nem kapnak, tehát csak az egymás fizikai bántalmazásának az erejét és kellemetlenségét ismerik, tele tömik az agyukat az elfogadó tolerancia hazugságával, miközben azt látják a két szemükkel, hogy nem csak a szüleik, de a tanáraik is tömény mennyiségben fogyasztják a televízióból és az internetről az agressziót! Sőt: a számítógépes játékaik is telve és telve vannak a szó szoros értelmében vett véres agresszióval, amit alig várnak, hogy ők is gyakorolhassanak, és semmilyen élménnyel nem rendelkeznek arról, hogy milyen is az, amikor nekik kell a testi fájdalmat elszenvedniük. - Persze, hogy tudattalanul vágynak a szélsőséges élményekre (Mind a félelemre, mind a fájdalomra), hiszen természetes módon szükségük lenne rá, de sehol nem kapják meg, hát beszerzik maguknak, az általános agresszivitásuk szellemi visszahatásai formájában. Ettől depressziósak. Az igazi ön-ismeret és ön-érzékelés, valamint a szeretet-élmény helyett persze, ott vannak a drogok. A mi lépcsőházunk bejárata előtt, amely el takarja őket az iskolájuk ablakai és homlokzata, vagyis az ott járó tanárok és igazgatók szemei elől, már one zsenir cigarettáznak a Művészeti Liceum középiskolás diákjai... Ha ezt ilyen nyíltan meg teszik Csíkszerada központjában, milyen lehet ez máshol?
A legközelebbi szülői értekezleten minden esetre, fel fogom kérni Edinát, hogy legyen szíves ezeket a lányokat is "haza vinni" a lépcsőházi bejárat elől az ő mesésen tudományos módszereivel. Én ugyanis már nem merek rájuk szólni, nehogy bosszúból meg verjék a lányaimat. De két év múlva oda teszem majd Medárdát, hogy ő rugódja vissza a Blokk- bejárat elől az iskolába. Mert hogy ott lenne a helyük... És persze, nem maipulálva. A manipuláció ugyanis két élű fegyver és a hatékonysága is tiszavirág életű... - Hát ez a baj a Kádár- és az Edina féle Szociál-pedagógiával! Ti., hogy jól hangzik és megható, de a valóságban az eredményei azok, amit Marika látott, amikor be nyitott a fia osztályába, illetve, amit mi tapasztaltunk négy éven át Etelkával.

_________________
Nem arra való a gondolkozási képességünk (kincse),hogy a pokollal (a karma hazájával) való kapcsolatunkat fenntartsuk általa, hanem arra, hogy Isten Országát megkeressük..
Kozma Szilárd asztrológus - http://www.kozmaszilard.hu/


Vissza a tetejére
  Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2013.04.13. 16:19 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.03.11. 22:01
Hozzászólások: 4223
Tartózkodási hely: Csíkszereda
igen Gabika, a pofonjaid, látható módon is, nagyon jó hatással van rájuk. Ividőre is. Ugyanez nem mondható el a "szerető elfogadás" pszicho-pedagógiai elméletét valló, és bevallása szerint, "a testi erőszakot nem toleráló", Etelka volt tanítónőjének a kisebbik fiáról pl., (Turula osztálytársa), akivel már másodikosan sem képes bírni az anyukája. Hát akkor hogy is tudta volna helyesen irányítani az Etelka volt fiú-osztálytársait a TESTI ERŐSZAKOT EL UTASÍTÓ és a szerető elfogadás elméletét gyakorló magasztos erkölcsi alapállásával, amikor azok "titokban" meg akarták ölni az osztálytársukat: Etelkát? - Akkor bezzeg tolerálta már a testi erőszakot, mikor a baj megtörtént a szerető elfogadás ellenére is és a baj okát "természetesen" Etelkára kellett kenni, ahelyett, hogy meg büntették volna a merénylő fiatalembereket! És az egészben az a keserű, hogy kamasz korukban majd, annak érdekében, hogy ez ne harapózzék tovább, egyenesen ki herélik majd ugyanazzal az elmélettel, az egészséges fiú-gyermekeket!
Úgy néz ki, hogy a gyermekek "érzelmi intelligenciája" az idejében a szülőktől meg kapott pofonokkal arányosan növekedik. Hogy ez mennyire misztikus...

_________________
Nem arra való a gondolkozási képességünk (kincse),hogy a pokollal (a karma hazájával) való kapcsolatunkat fenntartsuk általa, hanem arra, hogy Isten Országát megkeressük..
Kozma Szilárd asztrológus - http://www.kozmaszilard.hu/


Vissza a tetejére
  Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2013.09.02. 11:56 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.03.11. 22:01
Hozzászólások: 4223
Tartózkodási hely: Csíkszereda
Viola, légy szíves, tedd fel ide a teljes szülői fegyelmezéstől mentes, 16 éves Kevin dicsőséges tettéről szóló filmet, mivel a napokban Találkoztam Holló Bencének a hasonló alapállású édesapjával és mivel az, még csak annyi hiba-belátásig sem jutott el két évvel a történtek után, hogy legalább a két személyre (egy barátom műhelyében botlottam belé) szóló köszönésemet fogadja. Hát nagy a félelmem, hogy az újgazdag apukának a kis arany-tojó legénykéje nehogy egy ahhoz hasonlatos művészi bált rendezzen kamasz korában a művészeti líceum aulájában, mint a szintén apuci tökös legényének számító, drágalátos kis Kevinke. Hátha valaki mégis csak felhívná a figyelmét apukának, hogy tudatlanságában és a fiával szembeni elfogult korlátoltságában mire kárhoztatja azt és esetleg az azzal azonos rezgési frekvencia-skálán "működő" más szülők gyermekeit!

_________________
Nem arra való a gondolkozási képességünk (kincse),hogy a pokollal (a karma hazájával) való kapcsolatunkat fenntartsuk általa, hanem arra, hogy Isten Országát megkeressük..
Kozma Szilárd asztrológus - http://www.kozmaszilard.hu/


Vissza a tetejére
  Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2013.11.06. 11:33 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.03.11. 22:01
Hozzászólások: 4223
Tartózkodási hely: Csíkszereda
A jövő ámokfutók képzője lesz-e, a Csíki Művészeti Liceum?

Nagy az év eleji fejtörés a hatalmas szerető elfogadással és még nagyobb tudományos pszichológiai megdumálással (pszichológiai rávezetéssel, vagyis figyelem-eltereléssel) indított és mára veszélyes, de főként önveszélyes kamaszokká nőtt kilencedikesekkel, a Csíkszeredai Nagy István Művészeti Líceumban.
Miután a matematikát tanító, korábbi osztályfőnökük nem vállalta a felvételi vizsgán szerencsésen megtizedelt, sőt, majdnem 5O százalékosan „megtisztult”, hírhedt (Hetedikes korukban, külön szülői értekezletre voltunk hívva, tanácskozási célból, mivel a dolgok odáig fajultak, hogy a gyengébb idegzetű tanárok, egyszerűen nem szerettek ebbe az osztályba be menni, mivel képtelenek voltak az óráikat megtartani. Sőt: az egyik óraközti szünetben valaki arcon dobta krétával – vagy radírgumival? – az egyik tanulóval éppen beszélgető osztályfőnököt.), régi 7, majd 8 Bé. osztály tanulói feletti további védnökösödést, a számunkra megnyugtatón szigorúnak, vagyis erkölcsileg igényesen elvárónak és következetesnek látszó, művészet-történetet tanító, tanárnő vette át nagy szakmai és pedagógusi hittel az osztálynak a felnőtt korba vezetését.
Minden úgy nézett ki tehát még az évnyitón, hogy végre Medárda is egy aránylag normális osztályközösség része lehet, mivel a régi "bandából" teljesen ki volt közösítve, amit viszont én egyáltalán nem bántam. Az egyik intő jelt, amely arra utalhatott, hogy a későbbiek folyamán ebben az új osztályban is, hamar a visszájára tud fordulni, az új osztályfőnöknek az, az osztályfőnöki fogalomnak a személyi értelmezése volt, hogy ő nem akar a gyermekeknek a főnöke lenni. Több éve mondom én már az igazgatóknak és a régi osztályfőnöknek is, hogy ami ezeknek a gyermekeknek hiányzott már otthonról, és amely hibás liberális nevelés (életbe-indítás) csak fokozódott az elemi, egy – négy osztályban is, az a szigorú és következetes, úgymond atyai irányítás. Ez ellen most már, néhány kemény alkoholos buli, sőt: állítólag drog-fogyasztással is kevert „nagyfiúi” és nagylányi tapasztalat után, persze, hogy ők kézzel – lábbal tiltakoznak.

A székely nevelési tradíciókkal (amellyel szemben a tanítónőknek állítólag keserű személyi tapasztalatikból eredő ellenérzéseik vannak) merőben ellentétes, megértő szereteten és toleráns elfogadáson (Ti., a gyermekekkel vele született karmának, vagyis negatív és aszociális késztetéseknek a tolerálásán!) alapuló, tudományos pszicho-pedagógiai nevelési módszer következménye már ötödikben jelentkezett a számunkra, amikor a tanárokkal való kreatív együttműködésre és szellemi nyíltságra nevelt Medárdát nem, hogy ki közösítették, hanem egyszerűen ki utálták az osztályból. - A régi osztályfőnökük, tehát a matek-tanárnő, akivel szemben a jelenlegi krízist okozó merényletüket újból elkövették, nem győzött eleget csodálkozni a Medárda szívósságán és béketűrésén, amivel a gyermekem viselte a rengeteg megaláztatást és lenézést, amiben a szerető elfogadás tudományos szellemében nevelt és tovább is, annak megfelelő liberális toleranciával kezelt osztálytársai részesítették a négy év során. És mindezt, miközben a tanáraiktól csupa dicséretet hallhattam arról, hogy Medárda mennyire – Persze, csak a tanárok számára de nem az osztálytársai és, amint egy baráti beszélgetésen kiderült, nem azok szülei számára! - kellemesen nyitott szellemiséggel, pozitívan kreatív mentalitással rendelkezik.
Az imént említett baráti körben, a nyár elején megesett baráti beszélgetés alkalmával, az is kiderült számomra, hogy a Medárda osztálytársainak a szülei többsége, nem csak, hogy helyesli azt, hogy egy ilyen „áruló”, mint Medárda, aki nem a tanárok ellen játszik, mint az ő gyermekük, ki legyen közösítve, és megvetésben részesüljön. Hanem ezek, az én tradicionális nevelési módszereimet helytelenítő szülők, még aggódnak is állítólag, azért, hogy én, a szigorú apja, állítólag tönkre teszem a Medárda gyermekkorát! Hogy miért? Hát azért, mert nem hagyom, hogy bulikra járjon és éjszakára kimaradjon, hogy tetováltasson valamilyen jelképet a bőrére, hogy pirszinget (fém bügyürűt) tetessen az orrába, a köldökére, vagy a nyelvére, és láss világ botrányt: nem hagyom, hogy le beretválja a lábairól, a karjairól és a hóna alól a szőrt! Sőt, még abba sem megyek bele, hogy alapos mosakodás helyett, be sprézze magát! Készített is róla az egyik osztálytársa a szuper mobil telefonjával egy olyan dilis-gyerek mosolygású képet, amilyet egy kis szerencsével bármelyikünkről lehet készíteni és amilyen bizonyára mindannyiunkról készült is, véletlenül az életünk során, és azzal ellabdáztak ügyesen, különböző személyiség becsmérlő szöveggel együtt ezek a szerető elfogadás liberális-keresztény szellemében nevelt gyermekek a zártkörű Facebook- csoportúkban, mindaddig, amíg a Medárda volt padtársa, vagyis a fent szóban forgó barátja, meg nem mutatta nekem a társaik sátáni mocskolkodását. Persze, a zárt körű oldalra való belépési linket azonnal elkértem, és otthon nem csak, hogy alaposabban szét néztünk rajta, hanem digitálisan le is fényképeztük az inkriminált képet és az osztálytársak által hozzá fűzött gyalázkodó szövegeket.
Az igazgatók, azért nem tudtak eddig erről, mert miután az Etelka ügyét olyan szépen elkezelték, hogy évet kellett vele ismételtessek, annak érdekében, hogy ne üssék agyon a szintén szerető elfogadás módszerével nevelt volt-osztálytársai, nem találtam érdemesnek azt az általam megismert, felelősség-hárítási és szétmaszatolási módszert még egyszer kipróbálni, amelynek a középső lányom kétszer is életveszélyesen áldozatul esett. Hanem, ehelyett felhívtam telefonon az osztályfőnököt és miután tudattam vele a tényállást, elkértem a főkolomposnak (A Facebokos zárt csoport animátorának), Valamilyen Lacikának az édesanyja – lány kori nevén: Kósa Csilla - telefonszámát, és azt fel hívva, miután az anyai hitetlenkedési és Lacikénak a tagadási és a le fényképezett tények elhazudozási fázisán túl estünk, szülői parancs-szóval sikerült egy időre semlegesítenünk az ügyet. Azonban, bármennyire is számított valamikor Csilla a volt hallgatómból lett barátomnak, az igazság az, hogy nagyon megörvendtem, amikor a nyári felvételi vizsga eredményeit fürkészve (Medárda ötödiknek jutott be), azt láttuk, hogy az aranyifjú Lacika neve, jóval a bejutottak névsorának a vonala alatt helyezkedik el.
Nagyon nagy volt tehát a meglepetésem és őszintén megvallva: a csalódásom, amikor az új kilencedik osztály első szülői értekezletén, az értekezletről kissé elkésett Kósa Csilla, mint szülő, beült mellém a leghátsó padba, az egyetlen üresen maradt helyre. Mivel akkor az osztályfőnöknő már javában beszélt, nem kérdezhettem meg Csillát, hogy mit keres ott, és az értekezlet végén meg, úgy érzetem, hogy magyarázkodnom kell, amiért nem tudom azonnal kifizetni az osztálypénzt, tehát csak otthon kérdeztem rá Medárdára, hogy mi a helyzet Lacikával? Sőt Szigeti Ákossal is, aki szintén emlékezetes dolgokat írt Medárdáról, és szintén kemény bulizós – „jó” alkohol fogyasztó… - hírében áll az iskolában, és aki az emlékezetem szerint, ugyancsak vonal alatt végzett a nyári felvételi vizsgán.
A néha már számomra is idegesítően jó indulatú (jóságában naiv típusú!) Medárda persze, úgy tudta, hogy a Tanügyi Minisztériumból, valamiért adtak még néhány helyet „az architektúrásoknak” az osztály műépítészeti csoportjának. Kicsit bosszankodtam hát, majd aztán, a dolgot elkönyveltem. Csak az osztálynak a régi – városi! – magjának az újabb tanár-ellenes, és iskolai rend-ellenes vitézi tettei (merényletei!), amelyek oda vezettek, hogy az új osztályfőnöknő lemondott és az osztálynak már másfél hete nincs tanár -„adminisztrátora”, leplezte le előttem a szomorú valóságot. Éspedig az, hogy Csíkszeredában, az újgazdag szülőknek a protekciós gyermekeinek a „jó elhelyezési szüksége” miatti tanügyi korrupció akkora, hogy már a Magyarországi Konzulátust is megfertőzte, és a Csíkszeredában működő Magyarországi Főkonzul személyesen intézkedett afelől, hogy a nála dolgozó Kósa Csilla gyermekét, a vonal alatt negyedik, vagy ötödik helyen végzett aranytojó Lacikát, vissza dugják a Csíkszeredai Művészeti Líceum IX. B. osztályába! És, hogy Szigeti Ákos, a másik bulis gyermek, aki szintén a bejutási vonal alá került a felvételi vizsga után, de valamivel Lacika felett, úgy jutott be, hogy az édesapja (joggal!) cirkuszt csinált és azzal fenyegetőzött, hogy le leplezi a Konzuli korrupciós ügyletet, amennyiben az ő gyermekét is, nem dugják vissza a valamiért „elitnek” számító iskolába! (Én egyáltalán nem emiatt az állítólagos elit mivolta miatt ragaszkodom, hogy oda járjanak a gyermekeim, hanem amiatt, hogy a közvetlen szomszédunkban található, és amellett, hogy a rajzot egy kihagyhatatlanul fontos valóság-megismerési tantárgynak tartom, ugyanakkor az elméleti tantárgyak oktatása, semmiben nem marad alul a többi iskolák színvonalának.)
Ezek után még mit mondhatnék? Hogy megértem a Művészettörténeti tanárnőt, aki nem akar benne maradni egy ilyen sötét, és első sorban a protekciózott, majd az osztály többi gyermekének a lelkét javíthatatlanul befertőző(!!!) korrupciós helyzetbe. Egy olyan helyzetbe, ahol a korábbi hírhedt osztály jó madarai büntetlenül tovább tehetik mindazt, ami a tojatott nevelésük következtében a továbbiakban is csak eszükbe jut? Nem kérem, én azt mondom, hogy az Etelkával történtek után, nagyon meg vagyok ijedve, egyenesen féltem a lányomat és a lányaimat iskolába engedni általában és kutyaszorítóban vagyok, mert tudom, hogy az utóbbi húsz – harminc éve divatba jött liberálisan pszichologizáló nevelés miatt, ami a magaviseletet illeti, a többi iskolába sem jobb a helyzet. És ki tudja, hogy az USA beli, ugyancsak túlzón liberális nevelés következtében egy – két évente megismétlődő ámokfutás „hőstettét” nem-e jut eszébe végig csinálni valamelyik, agyon protekciózottan nevelt, részeg legénynek és egy –két általa igazságtalannak vélt tanári és igazgatói szembeállás után, nem-e jut eszébe a túlzó szabadságtól behülyült amerikai diáktársaihoz hasonló módon, az elkeseredésének úgy hangot adni, illetve „a k. világon” úgy bosszút állni, hogy az osztály- vagy az iskolatársaik körében vérfürdőt rendez?
És amellett, hogy mint több gyermekes szülő, a fenti lehetőségtől állandóan félnem kell ezután, mert ezek után már mélyen meg vagyok győződve, hogy az ami Etelkával abban az iskolában éveken át történt, és amit Medárdával is folytattak a hasonló, pozitív eredmény nélküli, pszicológizáló morállal nevelt osztálytársak, egyáltalán nem volt egyedi és rendkívüli eset. Szóval azon kívül, hogy joggal féltem a lány-gyermekeimet iskolába járatni, még az jutott eszembe, hogy hogyan is állunk a Székelyföldi autonómiával? Miért is kell nekünk, és miféle autonómia? Talán a további balkáni sumákolási lehetőségeket biztosító autonómiára van-e nekünk szükségünk, amelyben helyben intézhetjük a fentihez hasonló sumákolásainkat?

Hiszen ahhoz, hogy ezt a két kis banda-vezért visszadugják az iskolába, nem lehetett megcsinálni iskolai szinten, sőt, nem azt még helyi – megyeit tanfelügyelőségi szinten sem, ehhez kérem szépen, minimum tanügy-minisztériumi hivatalnoki korrupcióra – Egy kis minisztériumi hivatali szemhunyásért való „magas szintű” lekenyerezésre - volt szükség!
És hogy ebben részt vegyen a Csíkszeredai Magyar Konzulátus is… Hát erősen meg szeretném kérdezni Németh Zsolt külügy államtitkár – régi barátomat, hogy ők ilyen, tovább sumákoló gyermek-lélek rontó, korrupt autonómiának a támogatására szoktak-e gondolni? És egyáltalán, mit keres nálunk egy ilyen korrupt Főkonzul, aki ilyen piti protekciózási ügyekbe avatkozik bele, mint a hipokrita polgármesterünk, aki packázott velem, amikor önhibámon kívül (Az ő párttársa és politikus kollégája törvénytelken manőverezései miatt!) maradtam minden nemű szociális juttatás és segély nélkül a három, majd négy gyermekes családommal, de aki ugyanakkor feltétlenül szükségesnek látja beavatkozni a még a gyermek-hokicsapat személyzeti ügyeibe is (Adorján Őrsről van szó, aki ugyanabból az osztályból esett ki, de akit nem dugtak oda vissza, mert az édesanyjának eszébe nem jutott ilyet kérni! Ám amikor a Kaposvári junior csapathoz hívták védeni, a dicső polgármesterünk, aki négy évvel ezelőtt magasan tojt arra, hogy három gyermekemmel együtt egzisztenciális veszélybe kerültem, egy politikus társa jóvoltából, az Adorjáni Őrsi Magyarországra való távozása miatt tüzet okádott és a gyermek apjának a fenyegetését sem hagyta ki az eszközök közül, amellyel a juniorok első számú hokikapusát itthon akarta tartani. (Bezzeg erre volt ideje és energiája, miközben engem a titkárnőivel a hivatalát őrző-védő kapusaival bekkelt, és az éhségsztrájkom formai - hivatalosítási hibákról üzengetett.) – Valószínű tehát, hogy mostanában tőle: Ráduly Róbert Kálmántól vesz diplomáciai leckéket a Magyarország Csíkszeredai Főkonzulja is!

_________________
Nem arra való a gondolkozási képességünk (kincse),hogy a pokollal (a karma hazájával) való kapcsolatunkat fenntartsuk általa, hanem arra, hogy Isten Országát megkeressük..
Kozma Szilárd asztrológus - http://www.kozmaszilard.hu/


Vissza a tetejére
  Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2013.11.13. 11:07 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.03.11. 22:01
Hozzászólások: 4223
Tartózkodási hely: Csíkszereda
Nos, a hajdani - hírhedt VIII Bések, vagyis a mai kilenc bések osztályfőnökös ügye egyelőre a következőképpen van elintézve számomra egyáltalán nem megnyugtató módon:
Miközben a rendkívüli szülői értekezleten felmertem vetni azt a gondolatot, hogy csakis az otthoni - szülői neveléssel, illetve a tanárok korrupt engedékenységével lehet az oka annak, olyan (A tanárok szerint: osztályfőnöki irányítási lehetőség szempontjából VÁLLALHATATLAN!) az osztály, amilyenné a gyermekeket nevelték nyolc éven át - közösen :) - a szülők a tanítókkal - tanárokkal együtt, amilyen "közösségi" magaviselettel együtt járt az is, hogy pl. Medárdát, akit a tanárokkal való kreatív tantárgyi információ-cserére és együttműködésre neveltem és biztattam folyton, és aki minden tanárja szerint egy nyitott szellemű kreatív, jóindulatú és jóakaró diák, ez az "osztályközösség" ki közösítette és a legalávalóbb személyi sértéseket (székelyesen: ocsmányságokat!) írtak róla a titkos belső Facebookos csoport-fórumukon.
A szülők és köztük az Iskola Szülői Bizottsága elnökének a reakciója azonnal meg érkezett, és mielőtt a mondanivalómat befejeztem volna, máris védelmezni kezdték a csemetéiket és lekiabáltak, hogy ha egy közösség ki közösít valakit, akkor demokratikus alapon, annak a közösségnek van igaza az egyénnel szemben, és tehát, azért csakis az illető személy lehet a hibás. Sőt: nem is Medárda volt a "bűnös" az ő gyermekeik által elkövetett személy-ellenes gyalázkodásért (Képzeljétek el, hogy mit szenvedett volna a Halak és Mérleg karmás, Rák napjegyű 15 éves lányom, ha előbb ő fedezi fel és nem én a róla szóló aljasabbnál aljasabb róla szóló bejegyzéseket!), hanem egyenesen én, aki ugyebár "feltörtem" az aranytojó gyermekeik szent zárt közösségének a titkos kódját, és oda illetéktelenül behatoltam! (Figyeljük a liberális logikát?). - Tovább nem is akarom ecsetelni a "további jó együttműködés érdekében" :) össze hívott rendkívüli szülői értekezlet szülőileg és tanárilag is felelősségteljes értelmi jellegét, a lényeg, hogy miután az osztályfőnök is el mondta a panaszait és meg kérdezte, hogy szerintünk mi lenne a megoldás a fegyelem helyreállítására, én meg kérdeztem, hogy a magaviseleti - magatartás viseleti jegyeket miért nem lehet ebben az iskolában levonni? A látható módon csupa idealista - tudományos pedagógiát, és semmi valós, gyakorlati gyermek - pszichológiát nem ismerő tanárnő válasza az volt, hogy a gyermekek jövője érdekében nem fog ilyet tenni, mivel pl. a rendőr-akadémiára való felvétel első feltétele az, hogy szín tízes legyen a jelentkező magaviseleti jegye.
Miután ezt meghallottam rá jöttem, azzal a szülők köréből érkező kérdés után, hogy vajon Medárda velem egy véleményen van-e ezekbe az osztály-erkölcsi kérdésekbe, és vajon ugyanazokat a nézeteket vallja-e mint én és vajon ugyanazt akarja-e a maga számára általában az életben, mint én neki, rá jöttem, hogy itt az egyedüli megoldás az, hogy Medárdát fel készítem lelkileg, hogy az ő, máris "köztudottan" cigarettázó és alkoholfogyasztó fiukból és lányokból is(!) álló osztályközösségében, ettől kezdve sem fog jóra változni semmi, tehát továbbra is nagyon ébernek és bátornak és nyíltnak kell maradnia, mivel ez, végeredményben ugyanaz az osztály maradt, amelynek az egyes fiú tagjai már harmadik osztályban nyíltan zsarolhatták az otthonról keményebben pénzelt osztálytársaikat, hogy meg verik, illetve nem védik meg őket a más gátlástalan iskolatársaiktól, emennyiben nem adnak nekik egy bizonyos határidőig ennyi és ennyi pénzt (lejt). Mert sajnos, az ügy ezzel a részemről le kell legyen zárva, ugyanis azt kellett tapasztalnom, hogy a kezdetben szigorúbbnak mutatkozó új osztályfőnök, akikhez a kezdetben annyi reményt fűztem, ugyanolyan engedékeny mint a régi volt, sőt: a teremben jelen levő néhány diákja által még talán jobban is meg van vezetve, és mindahhoz amit el próbáltam mondani, annyira irracionálisan gondolkozik, megsértődött rám, amiért a Medárda szerint "felesleges" ügyével öt, aki a tavaly még nem volt ennek az osztálynak az osztályfőnöke - megvádoltam volna(?) és ezzel feleslegesen "el töltettem" velük az időt, és nem fogja tudni el mondani az ő, számomra szomorúan (hogy ne mondjam: kétségbeejtően) engedékeny intézkedéseinek az okait.
Nesze nektek tudományosan, bocsánat: liberálisan pszichologizáló pedagógia!

_________________
Nem arra való a gondolkozási képességünk (kincse),hogy a pokollal (a karma hazájával) való kapcsolatunkat fenntartsuk általa, hanem arra, hogy Isten Országát megkeressük..
Kozma Szilárd asztrológus - http://www.kozmaszilard.hu/


Vissza a tetejére
  Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2013.11.15. 16:55 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.03.11. 22:01
Hozzászólások: 4223
Tartózkodási hely: Csíkszereda
Az lett a Keresztes György tanárnő által összehívott, már alapjaiban is értelmetlen - korruptan finom-vegyes: diákokkal feltöltött, (vagyis szellemileg, jó-liberálisan a hat gyermekkel "feldúsított" :) szülői értekezleten, való tanácsadó-szülőként való megszólalásaimnak a másnapi eredménye, amit alant olvashattok. Vagyis az, hogy az új osztályfőnöknő úgy vette át végül, a hírhedt tavalyi VIII bének az irányítását, hogy ezzel együtt - Valamilyen misztikus szellemi ötlettől indíttatva! - hamarjában a lányomat megtette a tanárheccelő osztály"közösség" minden tettéért bűnbaknak. És ezzel, egyben azoknak a már másodikos és harmadikos korukban el kezdett és a történtek alapján az ő biztatásával folytatott, a lányomat, ezúttal már a családjával együtt is, tovább gyalázó Nagy Bullyzo Művet ő maga járva elől jó példával, azokkal együtt, sőt: azokkal ellenünk szövetkezve, folytatta, azt a Medárda ellenes hecckampányt, amit a nyugati szakirodalomban, mobingolásnak, vagy bully-zásnak neveznek, de ami magyarul még kifejezőbb névvel illet a szakirodalom: A KIKÉSZÍTÉST!
A már korábban és sokszor (a fentiekben) emlegetett tanári felelősséghárítási reflex, annyira ostobává teszi ezeket a szerencsétlen embereket, mint ezt az Emőkénél egyetlen hónappal fiatalabb, tehát annak megfelelő Rák- és Halak karmával született fehérnépet pl., hogy azt képzelvén, hogy nem javító szándékkal, valahol őt is védeni akarva, és a korábbi szülői értekezleten általa megismertetett elveinek a megerősítése érdekében szólalok meg, hogy e szánalmas félreértésétől indíttatva, tovább folytatta a mentális ámokfutását másnap is, és Medárdának az egész osztályközönsége előtt engem ostoba bajkeverőnek fel tüntetve, vagyis a 15 éves kiskamaszokat mentálisan ellenem felbújtatva, a velem szembeni bizalmatlanságra akarta felbujtani a saját lányomat, azt módszeres pszichológiai terrornak vetvén alá, hogy a szegény gyermek, aki neki azelőtt soha, semmiben nem ártott. sírva mesélte el itthon, a kamasz-problémái megoldása érdekében feléje kinevezett "Főnökének" az ellene (És ellenem!) elkövetett merénylet-sorozatát:


Tehát, amikor végre Medárda is be jutott a nyári felvételi vizsgák eredményeként (ötödiknek!) a kilencedik osztályba, és egy kicsit meg nyugodhattam volna a gyermekeim jobb sorsra való fordulásának örömével, azzal kell szembesülnöm, hogy VIII B. osztályba járó Medárda lányom új osztályfőnöke: Keresztes Györgyi tanárnő - A harmadikos korukban már, az otthonról az átlagnál több pénzzel az iskolába érkező osztálytársaktól védelmi pénzt zsaroló osztálytársaitól, korábban amúgy is rengeteg megaláztatást elszenvedő lányomat! – törvénytelen(!) pszichológiai gyötretés és tömeg-manipuláció áldozatává teszi segítség címen. Hogy tehát, a hírhedt IX B osztálynak, a tanárok által több rendben is elviselhetetlennek minősített magaviseletű közösségével a lányom ellen szövetkezett (Azzal, amely osztályközösséget, még két héttel korábban, a tanárnő, a gyermekek előtt szabályos hisztériás jelenetet produkálva, majd az osztályteremből hisztériásan kirohanva, ott akart hagyni! És amely közösség zárt és titkos Facebookos-oldalán, amelyről a lányom addig nem tudott, de amit az egyik volt osztálytársa -Adorján Őrsi- neki éppen a 8. osztály végi kicsengetési ünnepségek idején megmutatott! - , Medárdát „ostobának, idiótának, sőt, még ROTHADÓ FEJŰNEK” is kinevezte.). Majd e vétkes szövetségre alapozva taktikáját, MEGKÍSÉRELT BIZALMATLANSÁGOT KELTENI(!) a gyermekem lelkében, VELEM SZEMBEN! Szócsavaró manipulációkkal akarta rávezetni a gyermekemet arra, hogy Medárda, morális, ez esetben: fegyelmi – magaviseleti kérdésekben, NEM ÉRTHET VELEM EGYET!
A következő módszert alkalmazta a tanárnő a lányomnak az én erkölcsi alapállásommal szembeni kételkedése létrehozása (korrumpálása) és a velem szembeni bizalmatlanság-ébresztése érdekében:
Az általa összehívott és november 12-én lezajlott „rendkívüli szülői értekezleten”, amelyre azért mentem el, mert a tanárnő megbízásából, Medárda napokon keresztül figyelmeztetett arra, hogy az osztály elhagyása és az osztály megtartása között ingadozó új osztályfőnök, azért ragaszkodik nagyon ehhez a második SZÜLŐI-ÉRTEKEZLETHEZ, mert „ezúttal TÉNYLEG A SZÜLŐK MONDHATJÁK EL az iskolával kapcsolatos problémáikat és az osztály és az új osztályfőnök között létrejött krízis-helyzet feloldása érdekében javaslatokat tehetnek” (furcsa módon!), hat, a régi „csínytevői” maghoz tartozó diák vett részt a szüleik helyett. Ő tehát megkérdezte másnap az osztályban a hat, a maguk által okozott fegyelmi kihágások orvoslása érdekében a szüleiket képviselő(!!!) diákot, hogy „Úgy-e, hogy mennyire értelmetlen volt a tegnap esti szülői értekezlet?” – Majd „kiderült”, hogy ezt a nagy „értelmetlenséget”, állítólag én, a Medárda édesapja okoztam, aki, mindenféle értelmetlenséggel „VÉGIG KIABÁLTAM(!!!), az egész értekezletet. Állítólag őt, az ügyben nyilván ártatlan új osztályfőnököt hibáztatva azért, ami még akkor történt, amikor nem ő vezette az osztályt! Hetük szerint tehát én végig, vagyis egy egész órán keresztül, azt követeltem kiabálva (Sic!), hogy a lányomat vegyék be abba a Facebokos csoportba, amelyben korábban mocskolták és amelyről, az előző szülői értekezleten mondta el, hogy - ő is a tagja!
Holott én nem vagyok sem annyira ostoba, sem annyira erőszakos (Tehát, nem voltam az ő ellensége sem azon a szülői értekezleten, amelyen nem ellenségként, hanem segítő szándékkal merészeltem megszólalni, hogyha már odahívatott!), mint ahogyan azt Keresztes tanárnő képzeli! És ezért, az, amit én ott próbáltam elmondani a többi szülő bekiabálása közben(!), egyáltalán nem az ő hibáztatásáról szólt! És a második feltételezése is, aminek a taglalásával ugyancsak rengeteg felesleges időt töltött el, teljesen hamis! Én ugyanis, egy- és egyáltalán nem kívántam a lányomat „begyúrni” egy olyan internetes közösségbe (Mint más szülők a felvételi vizsgán kihullt gyermekeiket az osztályba!) -, amelyben azelőtt, a 14 éves lányomat, nem tízszeresen, hanem huszonötszörösen meggyalázták! Nem akarok ezekről részletesebben írni, mert az irracionális ellenségképzetekkel terhelt képzeletű tanárnőnek a lányommal, és ez által az egész osztállyal szemben elkövetett, felelőtlen pszichológiai manővereinek az értelmezése, annyira összetett, hogy ilyen részletek leírása hosszú órákat venne igénybe. Tény az, hogy én ott csak párhuzamot akartam vonni, az általa „újnak” nevezett osztálynak, a régieket is messze meghaladó fegyelmi kihágásai között, és aközött, hogy a lányomat még mindig kiközösítve tartják! Rá akartam világítani arra, hogy a tanárokat idegbajba kergető diákok eszében és képzeletében ki kell cserélni azt a tévképzetet, hogy az egyes tanáraik, az ők ellenségeik. És, hogy a szüleik kellene a gyermekeik eszében és képzeletében ezt a gyökeres „képzet-helyreállítási műtétet” elvégezni! Az értelmetlenség tehát nem az én „baromi viselkedésemből”, hanem az ő irracionális sértődéséből és a többi szülőknek a gyermekeik becsületét védő-szándékú bekiabálásaiból eredt.
Nem csak a tanárnőnek az azonnali ellenállásába ütköztem tehát, aki egy negyedórán át bizonygatta, hogy ő nem hibás az előtte történt dolgokért és bosszantó-feleslegesen nyugtatgatott, hogy a másnapi osztályfőnöki órán el intézi majd, hogy Medárdát vegyék be a Facebookos csoportba. Az egyes szülőknek a folyamatos közbekiáltása zavarta a helyes megértést. Ők azt, a politikából a pedagógiába hibásan áthozott „felvilágosult” (demokrata!) meglátásukat hangoztatták, amit aztán másnap a tanárnő is, nyomban bevett, a lányomnak, az általa valamiért ártalmasnak talált, a lányom pozitív apa-képzetének a lerombolási aktusát szolgáló meggyőzési eszköztárába. Ti. azt, hogy amennyiben Medárdáról gyalázkodó mondatokat írt a gyermekek nagy többsége, biztos, hogy nem az osztályközösséggel volt baj, hanem Medárdával (Már az Etelka esetében is megírtam önöknek, hogy ne politikusként gondolkozzanak a gyermekekről, mert a nyugati pszicho-pedagógiában egészen nagy szakirodalma van annak, hogy a „csínyekben” részt venni nem akaró diákokat, miként próbálják legyengíteni és lelkileg tönkretenni a többi osztálytársnak negatív ráhangolásával is, az önök által „csínytevőknek” nevezett, szocializáció ellenes magatartású diáktársaik! Mivel ott rájöttek, hogy ennek a kiközösítési játszmának öngyilkos áldozatai is vannak, a cselekmény a kiskorúi bűnözés kategóriájába emelték és törvényileg büntetővé tették! Egyébként a hetedikes angol tankönyvben is van erről egy igen komoly lecke!) Valamint azt is kiabálták (Főként a szülői bizottság elnöke!). És azt, hogy az ők gyermekei egészen biztos, hogy nem írtak Medárdát gyalázó szavakat az - Általunk szerencsére idejében lefényképezett és elmentett! -, titkos facebookos oldalon!
Szóval, miután Keresztes Györgyi tanárnő, aki állítólag azért hívott meg a többi szülővel együtt, a rendkívüli szülői értekezletre, hogy mondjam el a véleményemet, a közte és az osztály között kialakult krízishelyzet oldási lehetőségéről, a maguk fegyelmi kihágásait orvoslandó szüleiknek a helyébe(!) eljött hat diák segítségével - Akik között, az a diák is „eljött az apja helyett”, aki azt írta Medárdáról, hogy ROTHAD EL A FEJE! -, sikerült ezzel a felettébb leleményes manipulációs taktikával a Medárda osztálytársai előtt engem, tehát a meggyőzendő gyermek apját(!), egy Hisztériásan Ordítozó Hülyeként (baromként!) feltüntetnie. Majd, az ilyen ügyesen „behangolt” 15 éves kamaszok előtt, ELKEZDTE A LÁNYOMAT, különböző szócsavarási és fogalom-ferdítési fogásokkal, immár az egész, korábban általa ellenem jól behangolt osztály közössége előtt, ARRÓL GYŐZKÖDNI, hogy márpedig Medárda NEM LEHET EGY VÉLEMÉNYEN AZ APJÁVAL, abban, hogy őt, önhibáján kívül alázta meg és gyalázta és mocskolta éveken át a tanárnő által a tárgyban hiteles tanúként használt osztályközössége. Továbbá arról is, hogy, (FIGYELEM!) EZÉRT ÉS EMIATT (Maradjunk a lineáris logikához következetesek, mert ha nem, hiábavaló hadakozás eredményévé tesszük a tárgyi tényeket: tehát azért, mert Medárda, az apjával egyetért abban hogy a 15 – 16 éves kamaszok iskolai tevékenysége nem arról kell szóljon, hogy állandóan „csínytevéseknek” nevezett merényletet kövessenek el valaki ellen!), a lányom TOVÁBBRA IS KIKÖZÖSÍTVE FOG MARADNI. Vagyis: amennyiben nem akarja azt tenni, mint a többiek (Az én, bevallom: az érzékletesség kedvéért kissé lesarkított értelmezésemben tehát: amennyiben Medárda nem akarja a IX bé osztály-közösségnek ezt, a tanár-ellenes „csínytevői” magatartását felvenni), ő lesz az, aki automatikusan ki közösítteti magát! Előre bocsátom: Medárda ezt, szerencsére, nyíltan elutasította!
Nem akarok cinikus lenni, sőt, még csak ironikus sem, de ilyen ABSZURD pedagógiai helyzet megoldásról eddig nem hallottam! Ti., hogy éppen az a diáklány és ráadásul annak, az éppen hogy az osztály fegyelmi problémáinak a megoldása érdekében összehívott rendkívüli szülő-értekezleten felszólalni merészelő apja kerüljön az, őt oda rendelő tanárnő haragjának és ellenségképeinek a középpontjába, akinek a lánya egyetlen, az osztálytársai által elkövetett fegyelmi kihágásban - és a matematika tanárnő esetében: egyenesen tanár-megalázó! - „diákcsínyben” nem vett részt! Talán ÉN ÉS A LÁNYOM VAGYUNK FELELŐSEK az IX b-k az éve eleje óta (két hónap alatt!) elkövetett, elképesztő tanárgyalázó „csínytevései”, valamint az iskolából való kiszökdösései, és az órákról való ellógásai miatt? Talán Mi VAGYUNK A HIBÁSOK az osztálytársak többségének a dúskáló 3-as és 4-es jegyekkel való, tantárgyismereti jegyei miatt is? Hát hol van ennek a tanárnak - Aki nem volt képes még az általa bevezetett – és a szülők által is helyesnek talált! - ültetési sorrend megtartása mellett sem következetes maradni!-, az elemi felelősségtudata? Mi ez a hisztériás kapkodás?! MEG ÁLL AZ ESZEM! Hogy lettem én, a IX bé folytonos tanárhergelő „csínytevéseinek” az okaként a IX bé számára feltálalva?! - Még hogy én tettem „értelmetlenné” - a tanárnő és a szüleik helyett velünk értekező diákok szerint, a, végül is, nem lehet tudni, mi célból összehívott szülői értekezletet! Mert feltettem az iskola érzékeny pontjára a kérdést, ti., hogy az évek óta folyó célt-tévesztő pszichológiai elméletek gyártása helyett, vajon miért is nem lehet a tanárok idegeit, folytonosan tépázó „csínytevő” diákoknak a magaviseleti jegyét lehúzni? - Isten őrizz, ekkora barbárságot a részéről, mondja a személyi felelősség-hárító tanárnő, inkább ő majd javasolja a kollégáinak, hogy azok a tantárgy-jegyekbe olvasszák bele a diákokkal szembeni haragjukat! Persze, hogy az ő szemszögéből értelmetlenné tettem a szülői értekezletet, mert meg mondtam, hogy ezzel az irracionálisan sunyi és ellenőrizhetetlen fenyítési módszerrel nem értek egyet! És kérdem: vajon én ugráltam-e fel állandóan a helyemről, a mások szavába vágva (Az enyémbe leggyakrabban!), és nem az iskola szülői bizottságának az elnöke????! És végül is, ha ennyire „értelmetlen” minden, amit én mondok, akkor meg mi a francért hívnak engem oda? Csak azért, hogy a korábban kifizetett 15 lej mellé, még újabb 35 lejt fizessek ki? Vagy azért, hogy hallgassam meg és hatódjak meg attól, hogy mit le nem kellett nyelnie a szegény tanárnőnek a tanárkollégáitól, azért mert magas jellemgyengeségről és ráadásul még önmagával szemben is, irracionális következetlenségről tett tanúságot azzal, hogy megengedte, a gyermekeknek hogy újból oda üljenek ahova akarnak? – HÁT NE HÍVJANAK TÖBBET!
De mennyünk vissza az apaképzet-romboló osztályfőnöki órára: Mert Keresztes tanárnő, még azzal sem elégedett meg, hogy miután ellenem hangolta - hogy ne mondjam: beheccelte! -, és éppen hogy azt az osztályközösséget, amelynek az irányítói tisztségéből (Az osztályfőnöki státuszból!) éppen a saját elmondása szerint is, ő már kérte - Az osztály előtt produkált egyik hisztériás jelenete után öntől a felszabadítását – azzal, hogy egy ilyen fegyelmezetlen és rossz magaviseletű osztályközösséget ő képtelen irányítani(!), irracionális indulatában megkísérelte a saját gyermekemet ellenem fordítani! E magasan képzett szakember tehát, írd és mondd, egyenesen arra próbálta rá venni a lányomat, amit már korábban is szuggeráltak, gondolom: a „csínytevés”-pártoló szülők sugallatára az osztálytársai Medárdának. Ti., hogy a gyermekem NE MONDJON EL MINDENT, AMI VELE TÖRTÉNIK AZ ISKOLÁBAN! Magyarul tehát arra, hogy kezdje el a gyermekem az őt érintő dolgokat és problémákat előlem elhallgatni, és ezzel el indulni az apjával szembeni - Aki (sajnos!) az egyetlen biztos támasza maradtam neki minden szempontból egyelőre! – bizalmatlan titkolózás liberális útján! - Remélem, hogy most már nem találja az igazgató asszony túlzásnak, azt, hogy korábban, a gyermekemnek a tőlem való elidegenítési sátáni törekvést, egyenesen KISKORÚ MEGRONTÁSI KÍSÉRLETÉNEK NEVEZTEM?
Az egész zavaros történetnek, amelyben a Keresztes tanárnő irracionális következetlensége ÉS MESSZE MENŐEN FELELŐTLEN VISELKEDÉSE az egyedüli állandója, nem kívánom, az általam tapasztalt és a lányom által sírva elmesélt tárgyi - gyakorlati részleteit itt leírni. (De azt még tisztáznom kell, hogy nem csak a lányomtól tudok az osztályban történtekről, mivel a besúgást sem szeretem, hanem egyenesen tőle is, meg a többi tanár-társától is, akik között - lévén, hogy költő és író (is) vagyok! -, nem csak ismerőseim, de barátaim is vannak!) Ehelyett, RENDKÍVÜLI SZEMÉLYI KIHALLGATÁST KÉREK ÖNTŐL az ügyben! De, az Etelka esetéből tanulva, előbb kizárólag önnel akarok beszélni és, ha ön úgy dönt, csak akkor szeretnék beszélni a fegyelmi kérdésekkel foglakozó aligazgató úrral. Tehát, csak ha mindenképpen szükségesnek látja ezt, esetleg a tanárnővel együtt is. De ezúttal kreatív-értelmesen, és nem úgy, mint az Etelka esetében: tehát nem(!) a „csínytevők” szüleitől jövő, Medárdát (Etelkát) hibáztató félreértelmezések közben szeretném ugyanis, végre megtudni azt, hogy ebben az iskolában, az, az erkölcsi trend érvényesül-e, amiről a Holló Bence édesapja akart annak idején meggyőzni, és amit most Keresztes Gyöngyi tanárnő követel Medárda- lányomtól? Ti., hogy a jó magaviseletű és jó tanuló diákoknak kell-e igazodni, pl. a felvételi is vizsgán messze a vonal alatt maradt, tehát az osztályból előbb kibukott, majd nem tudni, hogy milyen protekciós intézkedések következtében, az osztályba visszadugott „csínytevőkhöz”? Tehát, a Medárdánál gyengébben tanuló és hat éven át folyamatosan „csínytevő” - És talán nem mellékesen: dohányzó és alkoholfogyasztó! - diákokhoz? Merthogy Keresztes Györgyi tanárnő, szó szerint ezt kérte, sőt, ezt akarta ráerőszakolni a lányomra, akiben szerencsére van már annyi gerinces bátorság, hogy, a csitítás helyett, még jobban ellene hangolt bully-zó (A jelenség szakszava) osztállyal szemben is, képes volt a tanárnőjének ezt, a velem – Az első számú felelős gondviselőjével! - szembeni titkolózásra való, nyílt felbujtását(!!!) elutasítani! És azt sem látnám szívesen, hogy ettől kedve a Keresztes tanárnő által tanított tantárgyból, amelyből a gyermekem eddig kizárólag 9-es és 1O-es minősítéseket kapott, ettől kezdve gyengébb jegyei legyenek, azért mert a tanárnőnek az a filozófiája, hogy nem a magaviseleti jegyekben kell a „tanároknak a csínytevőkkel szembeni haragja” kifejeződjön, hanem a tanulmányi eredményeikben.

_________________
Nem arra való a gondolkozási képességünk (kincse),hogy a pokollal (a karma hazájával) való kapcsolatunkat fenntartsuk általa, hanem arra, hogy Isten Országát megkeressük..
Kozma Szilárd asztrológus - http://www.kozmaszilard.hu/


Vissza a tetejére
  Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2013.11.24. 19:56 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.03.11. 22:01
Hozzászólások: 4223
Tartózkodási hely: Csíkszereda
Medárda krízises iskolahelyzetéről, az ő Facebook-oldaláról

Kedves osztálytársaim!

A tegnap, késő este érkeztünk vissza Homoródkarácsonyfalváról, ahol édesapám, más, ökologiailag és spirituálisan is gondolkozó személyekkel együtt, egy környezet-kímélő és az önrendelkező, rendtartó székely falú- közösségi hagyományain és önfenntartó életformán alapuló közösség létrehozásához szükséges anyagi környezetet próbálnak megteremteni. Ezért csak késő este vettem észre, hogy az oldalra visszavettetek és csak most, vasárnap olvashattam el az új, velem kapcsolatos bejegyzéseiteket. Őszintén hálás vagyok tehát, amiért törekedtek a nehéz helyzetemet megérteni.
Trudi, úgy-e te emlegetted többször is az érzelmi intelligenciát? Hát abba, az ugyancsak a pszichológiai könyvekben leírt, empátia-készség, a másik helyzetébe való személyes beleérzési képesség is beletartozik. Hát én csak azt szerettem volna kifejezni nektek azzal a filmmel, amit te hiteltelennek bélyegeztél, értsétek meg a helyzetemet. Vagyis azt, hogyha már, az oszi, aki félre értette azt, amit édesapám akart mondani a szülői értekezleten, felbolygatta ezt a gyermekes kiközösítést, ti meg tudjátok érteni, hogy én mint másodikos és mint harmadikos, majd negyedikes gyermek, milyen félelmeken és szorongásokon mehettem keresztül akkoriban, amikor az osztályotokba kerültem és ti rám kentétek, hogy elloptam az Ede vicces füzetét, majd valamelyiketeknek az óráját. Azt tehát, hogy mit kell újból átélnem, amiért az oszi engem tévesen hibáztatott azzal, hogy én bármihez is tudatosan és akarattal hozzá járultam volna másodikban és harmadikban, vagy negyedikben ahhoz, hogy ki legyek közösítve! Hiszen arról én egyáltalán nem tehettem, vagy tehetek, hogy akkoriban még nem volt jó a mozgáskoordinációm, és nem vágott az agyam, úgy mint a tietek, és nem találtam fel közöttetek azonnal magamat, és ti elkezdetek csesztetni és kiközösíteni.
És szerettem volna, ha megértitek azt is, hogy mennyire fájdalmas lehetett az nekem, hogy amikor az édesanyám elhagyott minket és emiatt néhány hétig nagyon féltem a jövő miatt és szomorú voltam és rossz jegyeket kaptam, még a ti folyamatos csesztetéseteket és el kellett viselnem, hogy már rendesen üldözve éreztem magam és félve és rossz kedvvel mentem iskolába. De nem tudtam mást tenni, mert össze voltam zavarodva, mert nem értettem, hogy édesanyám miért ment el, hiszen azelőtt a szüleim soha nem veszekedtek, mert akkoriban nem értettem, hogy egyesek ilyenre is képesek, ha házasságon kívül nagyon szerelmesek lesznek. És édesapámat is sajnáltam, mert észrevettem, hogy este néha sír, ha azt képzelte, hogy a testvéreimmel már elaludtunk és láttam, hogy napközben rengeteget kell dolgozzon, hogy ennünk tudjon adni, takarítson és mosson, mert mi akkor még kicsik voltunk és nem tudtuk kiszolgálni magunkat. Főként Turula, aki még nagyon kényes és soványka volt, és apumnak még a pénzkereső munkáját is el kellett végeznie, hogy minket eltartson, miközben az anyám, akinek még most sincs saját lakása, el akart vinni tőle a saját anyjához falura egy kis kulipintyóba, amelyben már hárman laktak és sok alkoholt fogyasztottak és az édesapánk emiatt nagyon féltett minket, mert a törvény általában az anyákhoz ítéli a gyermekeket.
Nagyon szépen kérlek Laci, Ede és Bálint, hogy most ezeken a dolgokon ne vageszkodjatok és szellemeskedjetek megint a rovásomra, vagy az apum rovására, mert ti ezekbe a dolgokba, vagy az én akkori zavarodott lelki világomba, nem volt ahogy ti belelássatok akkoriban, mert ti is kisgyermekek voltatok, mint én. És ti akkor csak azt láthattátok, hogy a zavartságom miatt még ügyetlenebb és feledékeny voltam, és úgy látszik, még nyolcadikos koromig is, részben az maradtam. De ezekért a lelki és agyi állapotaimért, nem én voltam a hibás és ezért a zavartságomért, amit nehezen tudtam kinőni, nem kellett volna csesztetni és a közösségből teljesen kirázni, és Laci sem kellett volna emiatt velem folytonosan verekedjen. És egyáltalán nem kellene Lacinak ezt a hatodikos és hetedikes verekedéseit velem, most szóban, vagy a csoportos facebokos oldalatokon folytatnia!
Hát ne haragudjatok, de én arról egyáltalán nem tehettem, hogy 8 és 9 éves koromban, az, az zavarodott és ügyetlen Medárda voltam, akiről ti., kisgyermekként úgy képzeltétek, hogy amiatt, amit ti kívül észleltetek, vagyis az ügyefogyottsága miatt folytonosan csesztetni kell és megalázni és többször megverni, vagyis Lacit arra biztatni, hogy verjen meg és ezeken a verekedéseken nevetni, kárörvendeni. Mint ahogy nyolcadikban mind le is írtátok nyíltan azt, hogy ügyetlen – nyomorék vagyok, akinek rothad le a feje. És hiába állítja ezt még az oszi is, hogy ezért én is hibás vagyok, mert ebben neki egyáltalán nincs igaza, szegény teljesen el van tévedve! Mert én nagyon jól emlékszem, hogy mennyire sóvárogtam a barátságotokra, és majdhogynem könyörögtem és éppen nem esdekeltem azért, hogy bánjatok velem szépen, de ti még csak azért is annál jobban ugrattatok és hülyét csináltatok belőlem és kiközösítettetek és Lacit hecceltétek, hogy verjen meg. És ez az ellenséges viselkedésetek nem szűnt meg az évek során sem, hanem folytatódott azzal, hogy Ede és mások is, mint Trudi, ahelyett, hogy lebeszélték volna erről, még uszították ellenem Lacit, aki nem tudom miért, soha nem akart rólam leszállni és most is csak heccel és amiatt, hogy nem hagytam magam, folytonosan verekedett és sokszor belém is rúgott.
Hát persze, hogy elsírtam magam, amikor az új oszi ezek után, azt mondta előttetek, hogy szeresselek titeket! Mert nekem éppen, hogy ez volt a vágyam éveken át, de ti ebben állandóan meg akadályozatok. És amikor meg hallottátok, hogy az oszi is azon a véleményen van, hogy mindezért én is hibás vagyok (Ugyan miként lehet egy a szülei válása miatt zavarodott kilenc éves kislány, azért, mert kiközösítik és kikészítik folytonosan.), akkor még jobban rám támadtatok.
Hát, miért lennék én hibás, amiért ti előbb csak bolondot csináltatok belőlem nyolc és kilenc évesen, az ártatlan kis vicceitekkel, de utána, amikor harmadikban az anyám elvesztésekor zavarodottá váltam, szabályosan kiközösítettetek és aztán ezt folyattattátok, a tancinak való hazudozással (Míg nincs meggyőződve, hogy azt az órát nem én loptam el, pedig édesapám éppen azelőtt két héttel vette meg számomra az első karórámat!) és így csesztettetek hét éven át és ezért raktátok ki azt a hülye-gyerek fényképet is rólam a facebookra, és ezért írtátok azt a sok gyalázó – mocskolódó szöveget a személyemről. Még szerencse, hogy azt a régi oldalatokat Őrsi megmutatta az apumnak. Mert ő megtudta értetni velem, hogy ti hiába, hogy már 14 évesek vagytok, mert valójában még igazi felnőtti felelősség-tudattal nem rendelkező gyermekek vagytok, majd aztán az egészet a régi oszi előtt és Laci édesanyja előtt leleplezte és akkor ti azt a sok mocskot az oldalról le törültétek ugyan, de, amint az oszi hibázásai következtében kiderült: a szívetekből nem! Szerencsére, mert, hogyha a dolog folytatódott volna, és én véletlenül meglátom és elolvasom azt a sok disznóságot, amit rólam írtatok, még talán öngyilkos is lehettem volna!
És nem csak édesapám nyugtatott meg afelől, hogy nem fogtok többet rám támadni, mert úgy emlékezett, hogy ők is meg komolyodtak kilencedikben, és mert beszélt Laci édesanyjával is és Szigeti édesapjával is, akik régi barátai (Kár, hogy akkoriban nem tudhatott arról, hogy Bálintnak is szálka vagyok a szemébe valamiért, mert az ő apjával is jó ismerősi viszonyban van.) és azok meg nyugtatták, hogy komolyan szóba álltak veletek, hogy ilyesmi tovább ne történhessen meg. De a régi oszi is azt mondta neki, hogy a felvételi vizsga után gyökeresen megszokott változni az osztály-közösségek összetétele és meg komolyodnak a diákok. Tehát, ezekkel a múltbéli dolgokkal én már nem vádoltalak titeket, örvendem, hogy kilencedikben végre abba hagytátok, és azt képzeltem, hogy most már minden jóra fordul, mert megkomolyodtunk az egészen, és végre nyugodtan mehetek én is az, iskolába, ahol olyan sok órát kell eltöltenünk együtt. Ehelyett viszont, amiatt, hogy az oszi félre értette az édesapámat, illetve, amiatt, hogy édesapám nem tudta nyugodtan (csendben) elmondani, amit akart, mert a Huni édesanyja többször is közbekiáltott, hogy ők is a tanárokkal való együttműködésre nevelték a gyermekeiket, és azt, hogy „Medárda a hibás, amiért ki közösítették” (És erre a hibás véleményre az apum külön felhívta a figyelmét az oszinak, aki, ahelyett, hogy ott rögtön megcáfolta volna ezt, másnap az oszi-órán előttetek még meg is erősítette.), meg azt, hogy Te (az apum) vagy a hibás, hogy Medárdát kiközösítették, mert nem engedted el a gyermeket kirándulni az osztálytársaival.” (Hogy engedett volna, ha tudta, hogy kétszeresen bevádoltatok lopással?) Sőt, apum elmondása szerint, még azt is megkérdezte félhangosan a Huni édesanyja mellett ülő szülő, hogy „De vajon Medárda veled egy véleményen van-e abban, amit mondasz?”, szóval, ahelyett, hogy ti álltatok volna mellém, hogyha már az oszi hibázott (Még egyszer mondom: nem tartom magamat hibásnak, amiért harmadikos koromban, amikor az anyánk először elhagyott, és negyedikben, amikor az anyánk másodszor és végleg elhagyott, zavarodott voltam lelkileg, és emiatt néha ügyetlenül viselkedtem. És azért sem mert kiskoromban a mozgáskoordinációm, vagy a beszédem nem volt annyira rendben kifejlődve mint a tietek. És azzal az érzelmi intelligenciával, amit Trudi emlegetett, el magyaráztátok volna az oszinak, hogy senki sem hibás azért, ami kiskorunkban történt, de azért pl. amiket a tavaly irkáltatok rólam, már érettebb fejjel, ti becsületesen vállaljátok a felelősséget és bocsánatot kértek tőlem, el kezdtetek tovább mocskolni és gyalázni. Sőt. Folytatva azt a gondolat-menetet, amit egyiketek édesanyja fejtett ki a szülői értekezleten, ami szerint, az édesapám is éppen annyira hibás azért az utálkozásotokért, mert nem engedett el veletek együtt kirándulni, miután rám fogtatok egy óra-lopást és egy füzet-lopást és tudott arról is, hogy időnként a bolondját járatjátok velem (Azt, hogy Laci folytonosan verekedik velem, nem mertem neki soha megmondani, mert mindig arra bíztatott, amit a múlt heti beszélgetésünk alkalmával az igazgatónő is javasolt, hogy tanuljam meg megvédeni magam veletek szemben.), ti tovább hazudtatok, akárcsak harmadikban, az óra és a füzet esetében és előbb az oszit győztétek meg arról, aki most már az igazgató nőt is meg győzte arról, hogy én valamiféle öntudati szeszélytől indítatva, folyamatosan elhatároltam magam az értelmes és kreatív közösségi munkától és ezzel váltottam ki az utálatotokat. Hát ez is egy olyan, a gyermekkori szamárságokról való lemondásotokat, és Lacinak, Edének és körüknek a velem szembeni ambícióiról való lemondani való képtelenségeteket igazolni hivatott baj rám-kenő csoportos hazugság, mint az óra- és a füzetlopás! Az új oszi ahelyett, hogy ezeket a valótlanságokat át venné tőletek egy-az egyben, meg kérdezhette volna a régi oszitól, hogy az mennyire látott engem hibásnak a részetekről jövő csesztetésekért és megaláztatásokért és arról is, hogy vettem-e részt, vagy nem és akartam-e azt, vagy nem, amikor arról volt szó, hogy valami értelmeset és szépet kell csinálni? Remélem, hogy az új oszi nem kapartatta le a falról azt a nagy fás seccót, amelyet az én irányításommal festettünk a negyedik emeletre, mert ez a legkézzelfoghatóbb tárgyi bizonyítéka annak, hogy amikor értelmes dologról van szó, szívesen beszállok, sőt, az ilyen közösségi akciókért én lelkesedek a legjobban. És nem csak a falfestést csináltam veletek együtt, hanem hetedikben a túrós makarónit, a román filmet nem tudom már melyik osztályban, az oszi is láthatta volna,hogy a puliszkafőzésben is milyen örömmel részt vettem, és amikor a biosztanár erre megkért, az udvartkarítást is lendülettel végeztem és még sokmindent leírhatnék.


Szóval, én nagyon köszönöm nektek és őszintén hálás vagyok nektek most, hogy egyesek közületek igyekeztek megenyhültetek irányomban, és meg akartok nyugtatni afelől, hogy többet nem zavartatni magatokat attól, hogy a kezdeti reménységeim és vágyaim, meg a jelenlegi akaratom ellenére, én lettem az osztály Fekete Báránya, de most is csak azt tudom mondani, hogy ez az édesapám egyezsége az Igazgatónővel és az osztályfőnöknővel, de én nem akarok egyáltalán fekete bárány lenni közöttetek, sőt, még csak „kakukktojásnak sem”, ahogy az igazgatónő finoman fogalmazott, hanem egy olyan becsületesen játszó osztályközösségnek a tagja szeretnék lenni, akit a többiek magukhoz méltó tagnak látnak és kezelnek, és nem csesztetnek folyton, ha kell ha nem, csak azért, mert nekik még mindig bűntudatuk van vele szemben azért, mert hét éven keresztül kegyetlenül el bántak vele. Hiszen ebbe a közösségbe én nem azért kerültem bele, mert ide az apám „bepréselt”, mint ahogyan rendkívülien fondorlatosan Lacit vissza dugták például, holott a felvételi vizsgán messze vonal alatt esett ki, hanem azért mert a tisztességes vizsgaeredményeim alapján ötödiknek jutottam be a hatvanöt jelentkező között. Én ugyanis az éve elején, sőt, már a vizsga időszakában is, megbocsátottam az egészeteknek és most is arra törekszem, annak ellenére, hogy disznóságokat irkáltatok rólam még három napja az új oldalatokon is (Mind meg vannak örökítve, vagyis bármikor előhívható módon és többszörösen is, be vannak azok másolva a gépeink memóriájába, tehát nem tagadhatjátok le azzal, hogy letörültétek. De, ha azért törültétek le mert megbántátok és szégyellitek mindazt, amit ott ellenem és az apum ellen leírtatok, akkor a részemről el lesz felejtve.) tehát még Lacinak is kész vagyok megbocsátani (Hiszen az, hogy ő miként kerülhetett be ebbe az általa kisajátított közösségbe, ahogy én megértettem, az a diplomáciai törvényekkel visszaélő szüleinek, és az ilyen háttéri intézkedéseket elfogadó tanügyi bizottságnak a dolga!) de arra kérlek szépen, hogy Ti magatok is bocsássatok meg saját magatoknak. Addig ugyanis amíg a velem szembeni fölény-érzetetekkel és a felületes vgánykodásaitokkal el nyomjátok a lelkiismeretetek hangját, kénytelenek lesztek továbbra is legbelül, a lelketek titkos zugaiban haragudni rám, és ez a rejtett bűntudatotok nem csak a mi kapcsolatunkat fogja tovább bomlasztani, hanem a ti lelki világotokat is, még felnőtt korotokban is. Igazam van-e Trudi? – Neked csak kell ezt tudni, mert nem csak, hogy ilyen jellegű könyveket (Vagy csak cikkeket és teszteket?) szoktál olvasni, hanem azért is, mert te már egy komoly – tizenkettedikes szintű! - beavatáson is át mentél, nem?
Szeretném tehát, ha megértenétek, hogy én nem szeretnék az oszi által beállított fekete bárányként, különc egyéniség lenni köztetek, mint ahogyan Ottilia kedvesen utalt erre (Hálásan köszönöm Otti!). Én jól tudom magamról, és a szüleim minden barátja és ismerős is tudja, sőt, ki is hangsúlyozzák, hogy annak ellenére, hogy édesapám nevelt, milyen „helyesen” viselkedem. Tehát nem vagyok egyáltalán különc, sem dalmata a német , stb. De még csak szimpatikus kakukktojás sem akarok lenni, mint ahogy a sok huzavonában agyilag kifáradt apukám kiegyezett végül az Igazgatónővel, amikor látta, hogy az sehogy nem tudja rávenni a oszit, hogy vállalja előttetek azt, hogy ő volt aki tévedett. Szerintem és minden felnőtt ismerősünk szerint, akárcsak a tanáraink szerint is, én egy normális kamaszlány vagyok. El kell fogadnotok, hogy bármennyire így kívánja ezt most a lelkiismeret furdalásotok, és még inkább az oszi pedagógusi hírneve és tanári büszkesége.
Arról nem tehettek sem ti, sem én, hogy pedagógusként, az oszi nem hallott a kisdiákok közötti mobingolás (vagy Nully-zás) jelenségéről, amiről hetedikben tanultunk angol órán, és azt képzelte, hogy könnyebb dolga lesz, ha nem megy szembe veletek és a szüleitekkel. Vagyis a diákok és az engem és az apumat, ugyancsak nem tudni, hogy miért vádoló egyes szülők többsége rólam hirdetett „véleményével” és azt állítja, hogy amiért ti lelkiismeret furdalásból még mindig utáltok, azért másrészről én is hibás vagyok. Arra kérlek, hogy próbáljatok meg, értelmesen belegondolni ebbe: 5O százalékban tehát én vagyok a hibás, miközben a ti hibátok és felelősségetek eloszlik 29 részre! És az oszi véleményével együtt 3O részre, ahogy azt Ákos is, nagyon racionálisan levezette, megkérdezvén, Hogy a többségi vélemény alapján én vagyok-e hülye (így írta, szó szerint!), vagy ti együtt az oszival? Apropó, Ákos, miért, kinek a kérésére – tanácsára törölted le te ezt a, teljesen logikus és racionális hozzászólásodat? Mi volt a baj vele? Mondd meg annak aki azt kérte tőled, hogy törüld le, hogy a mi gépeinkben meg találhatók a te hozzászólásaid is, teljes-egészen.
Nem akarom tehát sem fekete bárányként sem kakukktojásként folytatni az iskolát, ahova én, az előzetes tanulmányi eredményeim és a vizsgán eléret jó eredményeim alapján jutottam be. Ez az iskola nem tulajdona sem az itt tanító tanároknak (Bálint édesapjának sem, hogy ő engem innen kiutasítgasson!) sem az igazgatóknak, sem a ti szüleiteknek, hogy engem innen ti, a rólam fenntartott többségi véleményetek alapján kitúrhassatok. Ennek az állami iskolának a kilencedik osztályába egyikünk sem a többiek szavazata alapján jutott be jog szerint, hanem a felvételi vizsgán elért tanulmányi és művészeti eredmények alapján! Egyetlen egyet kivéve, aki a szemünk láttára esett ki, és még hozza jóval a vonal alatt! És most éppen ez, az anyja által a közösségünkbe vissza-lopott „kakukktojás”  osztogatja nekem itt az észt, ugyanúgy mint hatodikban és hetedikben is, arról hogy nem tartozom bele a közösségbe és mennyek innen el! Meg, az ő jó barátja, Bálint, akinek a folyamatos kotyogásaitól és a tanárokkal szembeni nyílt szemtelenkedéseitől nem tudunk órákon figyelni.
Ha hiszitek, ha nem, őszintén mondom, hogy nem haragszom rátok, azok ellenére is, amiket fent leírtam. Nem haragszom, de félek tőletek, mert, jó, hogy nem mocskoltok többet, de biztató jeleket sem látok arra, hogy ha vissza megyek az osztályba, nem folytatjátok tovább a csesztetésemet, vagy esetleg Laci nem-e kezd el velem verekedni, mint régen? Hiszen Krisztina (Borbély) is azt ígérte, hogy ő nem fogja ezt ennyiben hagyni! Egyelőre itt tartunk tehát az egészen, és azok alapján, amiket ezen az oldalon a családom tagjaival is látunk, semmi biztató nincs arra nézve, hogy abba hagytátok volna az üldöztetésemet. Mert az, hogy péntek óta nem írtok engem tovább vádló, vagy mocskolódó szavakat, számunkra még egyáltalán nem biztató jel. Főként nem azt követően, hogy az Ákosnak a szövegét, amely a napnál világosabban bizonyította azt, hogy az oszi bujtatott fel titeket ellenem, Trudynak azzal a szövegével együtt, hogy „szarom rá” (Vagyis a családomra!) letörültétek, miközben más, annál sokkal súlyosabb vádakat és negatív minősítéseket tartalmazó szövegeket ott hagytatok. Szeretném tehát, hogyha az igazgatónővel és az oszival folytatott pénteki megbeszélésetek után le írnátok, hogy még mindig azon a véleményen vagytok-e, mint szerdán és csütörtökön, vagy enyhült az ellenem újból felgerjedt haragotok és változott az egész helyzetről a véleményetek? Előre is meg köszönöm a becsületes, őszinte hozzászólásaitokat.

_________________
Nem arra való a gondolkozási képességünk (kincse),hogy a pokollal (a karma hazájával) való kapcsolatunkat fenntartsuk általa, hanem arra, hogy Isten Országát megkeressük..
Kozma Szilárd asztrológus - http://www.kozmaszilard.hu/


Vissza a tetejére
  Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2013.12.03. 17:45 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.03.11. 22:01
Hozzászólások: 4223
Tartózkodási hely: Csíkszereda
A szólás szabadsági jogom gyakorlásától megfosztani igyekvő (Szerintem annak az elérését célzó) fenyegető - zsaroló. és végül is, személyi öntudatomban becsmérlő ("Nem tudja, hogy mit akar."!) igazgatói levél tartalma képként látható jelen bejegyzés végén.

-----------------

Az iskolaigazgatónak a november 27-én kelt, és Megyei Törvényszéki szinten folytatandó perrel való fenyegetőzést, meg persze, az én rögeszmés bajkeverői természetemnek az emlegetését tartalmazó levele, számomra egyértelműen rávilágított arra, hogy valójában miféle, hibásan nyakatekert pedagógusi elképzelés, illetve fordított morális magatartás miatt, rekesztették ki, csúfolták ki, üldözték (vadászták!) és támadták meg életveszélyesen, a fegyelemre és a tanítók - tanárok tiszteletére és az iskola-szeretetre nevelt gyermekeim életét, hosszú éveken át az osztálytársaik.
Nyilvánvalóan azért, mert a valós problémamegoldás helyett, ami a kirekesztő - üldöző - kikészítő (nyíltan, vagy rejtetten agresszív!) gyermek-csoportoknak a szüleivel való konzultációból és a magaviseleti jegyek levonásából kellene, hogy álljon. De a csíki tanítók, tanárok és iskolaigazgatók, ahelyett inkább az üldözött és kikészített, megalázott és meggyötört gyermek-áldozatok (kevés, sőt: ritka és ezért könnyebben "leszerelhető"!) panaszt tevő és hathatós védelmi intézkedéseket igénylő szüleire akarják hárítani a felelősséget!
Mert sokkal könnyebb egy panaszt tevő és a többszörösen és éveken át meggyötört gyermeke védelme érdekében hathatós intézkedéseket igénylő szülőt ilyen fenyegetőzésekkel elhallgattatni és a pedagógusi szemétnek a szőnyeg alá való seprésével az általuk szégyellni és ezért titkolni valónak ítélt dolgot "meg nem történtté" Tenni! Könnyebb tehát a reális -és ezért megnyugtató eredményhez vezető fegyelmi megoldások helyett, a mobingolt gyermekek szüleit "eszelős bajkeverőként" beállítani, felesleges kellemetlenkedőként feltüntetni, mint a mobingolást elkövető gyermekcsoportoknak (A Medárda esetében a minden egyes régi osztálytársának) a szüleivel való "kellemetlen" konfrontációval járó, pszichológiai kényelmetlenséget és kellemetlenségeket felvállalni!
Ez a szólásszabadsági jogommal való élést belém fojtani igyekvő igazgatói fenyegetve - zsaroló levél, és nem utolsó sorban becsmérlő levél (Az igazgató nő szerint olyan személy vagyok, aki nem tudja, hogy voltaképpen mit is akar! Miközben igen is tudom, hogy a gyermekeim normális tanulási lehetőségének és a testi és a lelki egészségének az iskolában való biztosítását akarom, amennyiben ez rajtuk: a tanítóikon - tanáraikon múlik!), amit át fogok adni a sajtónak, úgymond "önmagától" beszél és egyszerűen azt árulja el, hogy milyen abszurd gondolkozással, milyen fordított erkölcsi és probléma-megoldási logikával gondolkoznak abban az iskolában, amelyben, többek között, éppen a formai logika elemi szabályainak a megértetésének a nehéz feladata hárul az egyes tanárokra. - Minden elismerésem az utóbbiaké, ha ilyen mostoha kollegiális és "igazgatói" körülmények ellenére is, ez nekik mégis sikerülne!


Csatolmányok:
kirmajer levele.jpg
kirmajer levele.jpg [ 104.95 KiB | Megtekintve 1092 alkalommal. ]

_________________
Nem arra való a gondolkozási képességünk (kincse),hogy a pokollal (a karma hazájával) való kapcsolatunkat fenntartsuk általa, hanem arra, hogy Isten Országát megkeressük..
Kozma Szilárd asztrológus - http://www.kozmaszilard.hu/
Vissza a tetejére
  Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2014.01.09. 01:03 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.03.11. 22:01
Hozzászólások: 4223
Tartózkodási hely: Csíkszereda
Viola küldte ezt el nekem:

"nem ütöm meg, nem

Azért itt már tartunk. Nem ütjük meg. Azt nem. Olvastuk, megbeszéltük a fórumon, elítéltük az olyanokat: azt nem.

Vagy csak nagyon ritkán.

Nem ütöm meg, nem, vagy csak sátoros ünnepen, de minden mást csinálok vele.

Leginkább kiabálok.

Akarok tőle valamit. Kérek. Eemkázok, hátha. Beszélek úgy, hogy érdekelje, de nem érdekli. Érvelek. Magyarázok. Alternatívát ajánlok. Fenyegetek. Figyelmeztetek. Újra az egész, elölről. Aztán kiabálok. Nagyon kiabálok. Artikulálatlanul kiabálok. Én vagyok a rém. A kiabálós, idegbeteg anya. A férjem nyugodt. Itthon sincs. Ha megjön, elészaladnak. A férjem nem kiabál. Nem is érti, én miért kiabálok. Kimegy inkább.

Normális-e, hogy egy pár papucsról, egy fogmosásról, egy kistestvértől elvett plüssállatról ennyit beszélünk?

Nem ütjük meg, csak szavakkal, és úgy nagyon sokszor.

Miközben teljesen rossz úton járunk. Johanna vijjog — ez volt az én legutóbbi “megütlek mindjárt” helyzetem: baromira fáradtan, sok kérlelés után ezt átélni, hogy nem és nem hagyja abba az irritáló hangokat. Ezt az enyéim az asztalnál csinálják, ha már jóllaktak, és rendszeresen: nézik egymást és versenyt magashangonbohóckodnak, egymást hergelve ezzel. Ők tök jól elvannak, röhögcsélnek, nincs igény, amelyre reagálnom kellene, én viszont ennék csöndben egy falatot végre: jogos, nem? Plusz a harag: a kicsi nyűgösen járkált órákig, hajnalig, és amikor megelégeltem, hogy ide meg oda menjek vele, akkor meg sikítva sírt. Nehezteltem rá és félholt voltam a kialvatlanságtól. De megérthettem volna, hogy azért vijjognak, mert valamit levezetnek így, mert érdekes ingerforrás ez a számukra, kommunikációs eszköz; mert kevés nekik a játék, a spontán őrjöngés. És egyáltalán: nincs ilyen fajta önkontroll négyéves korban, nemhogy nem tudja megállni, nem is érzékeli, hogy ő most azt csinálja.

Vagyis? Gyomor befeszül, elviselni? Akkor mégiscsak én nem ehetek nyugodtan?

Nem. Fel kellett volna állni, és kimenni velük, valami érdekeset adni nekik, egy lavór vizet, pingponglabdát, szappanbuborékot. Vagy kiszökni enni a hátsó teraszra.

De belemenni ebbe a “megpróbálom szavakkal” zsákutcába, ez nem jó. Inflálja a szavakat, gerjeszti a tehetetlenséget. Inkább valami egyértelműt, szavak nélkül. De nem erőszakosat. Nem ajtót bevágni, hanem kimenni." - Gerle Éva, csak az olvassa blog

http://csakazolvassa.hu/2012/08/21/nem-utom-meg-nem/

_________________
Nem arra való a gondolkozási képességünk (kincse),hogy a pokollal (a karma hazájával) való kapcsolatunkat fenntartsuk általa, hanem arra, hogy Isten Országát megkeressük..
Kozma Szilárd asztrológus - http://www.kozmaszilard.hu/


Vissza a tetejére
  Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 57 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6  Következő

Időzóna: UTC + 2 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 0 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
phpBB SEO