ASZTROLOGOSZ, Kozma Szilárd - karma-asztrológus fóruma

Asztrológiai fórum: Kozma Szilárd és asztrológus-barátainak fóruma
Pontos idő: 2024.03.28. 11:28

Időzóna: UTC + 2 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: 2015.05.09. 00:23 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.03.11. 22:01
Hozzászólások: 4221
Tartózkodási hely: Csíkszereda
Kedves Attila! Köszönöm, hogy az irgalom fogalmára, pontosabban ennek a száraz szavakba foghatatlan igének az erejére, mélységes jelentésére felhívtad a figyelmemet. Igen, úgy érzem, én is részesülök belőle, és kiváltképpen ma egy határozott jelt kaptam arra, hogy irgalmat kaptam, amiért nem ütöttem el az újonnan kapott autómmal azt a mobil-telefonjába bújt asszonyt, aki minthogyha a semmiből megjelenve elsuhant az autóm előtt a gyalogátjárón, miközben én, fél szememmel a parkolási lehetőségeket figyeltem. Semmi nem menthetett volna meg a börtöntől, ha elütöm, hiszen a gyalogátjárón haladt el és a gyalogosokra nem érvényes a "menet közbeni mobilozás" tilalma. És persze engem semmi nem mentett volna meg az örök lelkiismeret furdalástól, amiért nem figyeltem még jobban, illetve, amiért nem a gyalogátjárón való áthajtásra koncentráltam kizárólag. Hiszen ott, gyermekek is kerülhetnek hirtelen az autók orra elé, ugyancsak minthogyha a "semmiből". Kétségtelen, és letagadhatatlan, hogy irgalmat kaptunk. Az asszony is és én is. Nem tudok csak mélységes és megrendült hálával gondolni ezért Istenre.
Másrészt, veled együtt fájó vallásos ostobaságnak tekintem azt a naiv (hogy ne írjam: korrupt!) népi vélekedést, hogy a közismerten közpénz-dézsmáló Ráduly Róbertet, aki megszüntette a polgármesteri kihallgatás intézményét, tehát a város népével való közvetlen kapcsolattartási lehetőség szokásrendjét és szokásjogát, éppen a Csíksomlyói, és még csak nem is az égi "Szűzamya" hozta volna haza.
Ám azt sem rejthetem véka alá (Ti. a tárgyi valóság által közvetített isteni igazság fényét...) , hogy a Pilinszky János és a neves pszichológus író példázatod több sebből is vérzik. Egyrészt mert éppen, hogy az alapító atya Sigmund Freud professor nézeteit sutba dobó, sőt, azokat egyenesen megtagadó modern (a legjobb szó az árulása jellemzésére, hogy "kereskedelmi") pszichológia az, amely szintén a liberális isten irgalmára bízza ma már az emberi ferdeségek megoldását és arra tanít, hogy a legfőbb bűnökkel is "meg kell tanulnunk együtt élni" amennyiben azok gyakorlását nem bünteti - torolják meg az emberek - értsd: korrupt politikusok - által hozott világi törvények.
De nem csak az a baj a példáddal, hogy Pilinszky teljesen feleslegesen förmedt rá az árnyék-énjétől, vagyis a kettős erkölcsi mércéjétől ugyancsak képtelen Popper Péterre, aki messze nem értett egyet Jézussal abban, hogy: "A te szavad legyen Igen - Igen, vagy legyen Nem - nem, mert ami afölött van, az az ördögtől való." Popper Péter igen is, az igen-nemnek és a nemigen-nek volt a híve. Vagyis a ferdeségek meg nem oldása eszméjének a megoldási lehetőségében bízott és hitt a leginkább. Vagyis az útszéli relativizmusban. - És talán éppen a Plilinszky eme "szörnyű mondatának a hatására is! Persze, könnyű Katát táncba vinni, főként, ha az egész női kórus (A Liberalizmus tudományos alapjául szolgáló pszichológia) ezt a nótát fújja!
De azt is illene tudni, annak, aki az irgalom eme magasságaiban járkál, és "klasszikusokat" idéz, hogy szegény Pliinszky János (Akinek egyébként valamikor, fiatal, sőt: közép korú költőkoromban, faltam és kívülről fújtam a verseit!) homoszexuális, de jobbik esetben, legalább is, biszexuális volt a szexuális "érdeklődése". Vagyis lényének az egyik felével a nőket, másikkal pedig a férfiakat kívánta, szerette és sovárogta "szexuális módon", hogy penderítsem a mondatomat kicsit székelyesre. A karma-tant, amit te mostanában, nem tudni miért elvetsz, vagy csak megfeledkezel róla, annak ellenére, hogy állítólag nyitott füllel, szemmel, de főként szívvel, megjártad gyalogosan Indiát, elvetsz, Pilinszky egyáltalán nem ismerte. Gőze nem volt tehát szegénynek, arról, hogy az egyik legnagyobb spirituális - de ugyanakkor keményen gyakorlati - életfeladatai közé tartozik, hogy egyértelműen megszeresse a más nemű személyekkel való együtt-élést és szexuális viszonyt és minél nagyobb mértékben lemondjon a másik nemmel való és "Az Úr nemtetszését kiváltó" (Legalább is a katolikus szemlélet szerint és ő kemény katolikus volt) szexuális kielégülésekre való titkos sóvárgásairól, sőt még csak az arról való fantázialásokról is. Ő tehát erről az Úr által követelt életfeladatának a metafizikai magyarázatáról, vagyis a karma eredetéről és a karma-oldásnak ugyancsak a metafizikai értékű rendeltetéséről semmit nem tudott, csak azt, hogy a katolikus hite és a pszichológusok által természetesnek deklarált testi vágyai közötti szakadék miatt kutyául szenved. És hogy erre nincs sem magyarázat, sem orvos-tani megoldás (ami persze, hogy nincs, hiszen a megváltás nem orvostani folyamat), és csakis az irgalom válthatja őt meg e belső "bűnös" konfliktusában a keresztény hite és az ahhoz képest általa is - joggal! - ferdének érzett testi-lelki vágyai között.
Másrészt, a Székelyföldi autonómia kapcsán, a székelyföldön szolgálatot teljesítő papokhoz intézett elváró - felhívásod is keményen sántít metafizikai - vagyis szellemi valósági - szempontból, ugyanis, ez a Szűz-Mária hit sem rosszabb sem nem jobb, a hindu és általában a keleti reinkarnáció-tannál, sőt, a véleményem szerint, annál némiképpen közelebb áll a teológiai valósághoz. Ti., amikor a keresztények általában vilg szerte és nem csak a székelyföldön az állítólagosan az egy szem isteni fiát szűzön szülő Máriához imádkoznak, áttételesen ugyan, de magához a teremtő Istenhez imádkoznak. Vagyis az Isten-anyához, tehát az Isten Feminin "részéhez". - Lásd ezzel a Női - Szeretet princípiumot a játékból kihagyó patriarchális zsidó-keresztény Atya-Fiu-Szentlélek teológiai bukfenccel kapcsolatos tisztázó törekvésünket Joó Violával, szerelmes asztrológus mátkámmal, egy hét múlva - a liberális neveltetése ellen is - teljes jogú feleségemmel, a legutóbbi videó-felvételünkön, amit a youtube-ra is feltöltöttünk. - Szóval,kedves Attila, nem könnyű téged mindig megérteni még annak sem, aki ismervén az asztrológiai sorsképletedet, kap némi magyarázatot arra, hogy miért is teszel ezt vagy azt az Oroszláni karmád egyik végletétől a másikig. Most például, hogy miért ostorozod és követelőzöl vallásos alapokról a vallásos személyekkel szemben bizonyos dolgokat, miközben előzőleg vallás-mentesnek vallottat magad? Jó lenne tehát szerintem, ha végre eldöntenéd, hogy vallásos vagy-e, vagy sem, mivel a nem vallásos ember, békén hagyja a vallásost - ha csak nem ateista. Az ateizmus kora viszont lejárt és téged mindennek lehet nevezni, csak ateistának nem. Avagy tartsunk téged a kereszténység szabad kritikusának, mint amiképpen pl. Puzsér Róbert a bulvár-média kérlelhetetlen kritikusa ma Magyarországon?

_________________
Nem arra való a gondolkozási képességünk (kincse),hogy a pokollal (a karma hazájával) való kapcsolatunkat fenntartsuk általa, hanem arra, hogy Isten Országát megkeressük..
Kozma Szilárd asztrológus - http://www.kozmaszilard.hu/


Vissza a tetejére
  Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2015.05.09. 07:33 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.03.11. 22:01
Hozzászólások: 4221
Tartózkodási hely: Csíkszereda
Továbbá, az Úr dicsőségére történő imák meghallgatásával és teljesítésével kapcsolatos vallásos hiedelemmel (téveszmével) is irtózatosan nagy baj van. A vallásos bódulatba került ember sajnos nem veszi észre, hogy a vallásos fantazmagóriái a gyakorlati valóságban nem igazolódnak vissza. Mert itt van például a meg nem hallgatott és be nem teljesült imák problémája, amiről a vallásos ember igencsak hajlamos megfeledkezni, és úgy látom, te is bele estél ebbe a hibába. Meg nem hallgatott és be nem telesült imák ugyanis nem csak, hogy vannak, de abszolút szükségszerű is, hogy legyenek, hiszen, Isten őrizz, hogy a karmájuk hatására - sugallatára, mennyi szamárság érdekében nem imádkoznak a "tiszta szívű" vallásos emberek! Sőt a legtöbben egyenesen olyasmiért imádkoznak - Ilyen ugyanis a hamis életképzeletet szülő karma természete - ami a megváltásukat gátolja és lehetetlenné teszi - tenné. Akkor hát az atyának milyen, miféle dicsőségére is teljesíti Jézus az imák beteljesítését? "13 És akármit kértek majd az én nevemben, megcselekszem azt, hogy dicsőíttessék az Atya a Fiúban. 14 Ha valamit kértek az én nevemben, én megcselekszem azt.15 Ha engem szerettek, az én parancsolataimat megtartsátok."

23 éves sorsmegfigyelő (nem jósolgató asztrológusi) tapasztalataira alapozva mondom tehát, hogy csak és csakis azok az imák teljesülnek és teljesülhetnek be, amelyek a karma-oldásban segítik az embert, amely imák megvalósuló tárgya és elérkező alanya a megváltásunkat szolgálja, szolgálhatja, vagy szolgálhatná, ha mi képesek lennénk azt - azokat megfelelő képpen használni, azokra figyelni, azokkal együtt élni. Amely imák tárgyai és alanyai nem szolgálják a karma-oldást és tehát a megváltást, azok garantáltan nem hallgattatnak meg. Persze, így is felmerül a kérdés, hogy akkor meg honnan az a sok nyomorúság, ellenségeskedés és hátráltatás, anyagi és személyi csőd, ami a magát kereszténynek mondó emberiség java- részét, tehát kb. 9O százalékát éri annak ellenére, hogy az mindig csak jót akar, jót kíván és a jóért imádkozik (még...)? - Onnan, hogy a szentírásnak az a része is igaz, ami szerint megteremtettünk "Az ő képére és hasonlatosságára". Tehát nem csak, hogy az alapvető természetünkben és mozgási formáinkban leképezzük az Isteni erőterek (konstellációk) jellegzetességeit, hanem a teremtő erejű (mágikus) képzelőerőnk is működik, és idézi a sorshelyzeteinket, ha tudunk róla, ha nem és ha akarjuk, ha nem. Így kerülünk a legtöbb esetben olyan sors- és élethelyzetekbe, amelyekről "csak egy - egy kicsit" képzelegtünk naponta a karmánk sugallatára, de amely képzelődéseknek a gyakorlati - anyagi megvalósulásával, adott helyzetekben szembe kerülve, inkább a fenébe kívánjuk. Hogy a szintén az "Isteni" imaginnációnk hatására megtestesülő "kísértésekről" ne is beszéljünk... - Nem olyan egyszerű az élet és a sors, meg a környező világ (anyagi természet ) működése és összeműködése kedves Attila, mint ahogyan azt a vallásos elméletek láttatják az összetett gondolkozáshoz fáradt, de a sorsuknak az Istenre való bízásának a kérdésében még megfáradtan is, hatalmasakat hazudó, mert valójában a karma-képzeteik és karmikus ambícióik által mozgatott - irányított vallásos személyek azt elképzelik, kedves Attila

_________________
Nem arra való a gondolkozási képességünk (kincse),hogy a pokollal (a karma hazájával) való kapcsolatunkat fenntartsuk általa, hanem arra, hogy Isten Országát megkeressük..
Kozma Szilárd asztrológus - http://www.kozmaszilard.hu/


Vissza a tetejére
  Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2015.05.13. 15:49 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.03.11. 22:01
Hozzászólások: 4221
Tartózkodási hely: Csíkszereda
Szabad Gondolat
Kedves Szilárd,
Köszönöm igencsak részletes és igencsak sokatmondó hozzászólásodat.
Sajnos szavak szintjén teljességgel lehetetlen „leképezni” a teljes valóságot, és mint mondtam, nem is az a dolgunk, hogy minden Istentől való bölcsességet az utolsó részteletekig egymás szájába rágjunk.
Az imát illetően mondhatom, hogy teljességgel egyetértek veled. Abszolút úgy látom, hogy akkor teljesülhet az imába foglalt kérés, ha az egyről a kettőre segíti az imádkozót, segít neki megszabadulni a régi kacatoktól, feleslegessé vállt terhektől.
Pilinszkyt illetően is jogos a megjegyzésed. Nem is kívántam őt az egyetemes igazság szóvivőjeként emlegetni, csak egyszerűen átéreztem az igencsak mélytől jövő fájdalmát, és szomorúságát, melyet mellesleg a szexuális orientáltságából származó dilemma is szülhetett.
A karma szót, bár van sejtésem róla, hogy milyen értelemben használod azt te, és milyen értelemben használják a reinkarnáció tanaikban hívő asztrológusok és misztikusok, jómagam nem szívesen használom. Ennek egyszerű oka, hogy ez a szó nem tudtommal nem őshonos a magyar és székely szókincsben, és meggyőződésem, hogy az egyszerű magyar embert, aki velem ellentétben még fizikai munkát is végez fölösleges terhelni az olyan keletről beimportált fogalmakkal, mint a karma.
Ha hozományról, avagy örökletes lelki terhekről beszélünk, akkor sokkal nagyobb a valószínűsége annak, hogy a magyar ember is megérti, mit akarunk.
Pl. meggyőződésem, hogy a fiú valamelyest az apa meghosszabbítása, tehát azt a gyarlóság és kőkemény tudatlanság adagot, amit apuka nem tudott isten segítéségével feloldani, azt átpasszolja a fiúnak, aki azt majd tovább morzsolgatja, újracsomagolja és semlegesíti, amíg feltételezhetően egyszer csak elfogy.

Vallásosságomat illető kérdésedre a válaszom: bár vallási felekezeten kívüli vagyok, bátran megvallom, hogy Krisztus követő vagyok, mert minekutána a teremtő istenhez való fohászaimra olyan gondolatok és megértések jöttek, amelyeket Jézus is hirdetett, kíváncsian átfésültem az ő tanításait, amelyekről ő életével is bizonyságot tett, és azt mondom, hogy nálunk falun ilyen nincs! :) Tehát ha valaki elém állít egy másik valakit, aki az ő tanításait nem csak szavakban, hanem tettekben is felülmúlja, én annak hű követője leszek.
Szűzanya követése nem rosszabb mint a reinkarnációba vetett hit. Egyetértek!. A Reinkarnáció tanáról bár gondolkodtam elég sokat régebb, nagyon bölcsnek látom nem firtatni, már csak abból az egyszerű okból is kifolyólag, hogy mindenki foglalkozzon a számára soron következő, megoldásra váró problémákkal, mert csak úgy kaphat átmenő jegyet, mert úgy tud bejutni a következő osztályba.
Nem hiszem, hogy Istent nemekre kellene osztanunk. Szerintem nincs neme. Ő teljes.
A férfi és a nő két félként alkotják az egészt. Talán… gondolom én gyarló fejemmel. :)
De ez a felsőbb dimenziókban elképzelhető, hogy másképp van. Több bizonyság is arról tanúskodik, hogy ott nincsenek nemek.
Az, hogy Mária Magdolnát, vagy a Szűzanyát nem kezeljük követendő istenpéldaként, mint ahogy Jézust, szerintem teljesen helyénvaló, mert:
annálfogva, hogy Jézusban az ige, tehát az Isten testté lett, és arról vannak dokumentációk is, tehát valamilyen szinten követhető, tanulmányozható, nagyon hasznos példaként szolgálhat az igazságot szomjazó emberek számára.
Viszont, amikor a Szűzanyát vagy Mária Magdolnát vagy valaki mást istenítünk, máris lehetőségünk adódik, hogy a mi korlátos elménk alkotta istenképet tiszteljük és imádjuk, és azáltal a bálványimádás halálos bűnébe essünk, ugyanis az ők isteni tulajdonságaikról nem rendelkezünk jóformán semmilyen féle információval.
Lehet, hogy butaság amiket írok, épp ezért nem is szeretnék győzködni senkit arról, hogy amit én írok, szent, még úgy sem, hogy hozzászólásom előtt a Jóságos teremtő segítségét kértem, hogy segítsen nekem a legtisztább szavakat szólni, az általad feltett kérdésekre.
Ismételten megköszönöm jó szándékú hozzászólásodat, és a Teremtő isten áldását kérem a megigazulásod útjára!
Jó egészséget! Attila


május 13, 2015
kozmaszilard2
Kedves Attila! Persze.., mindketten tudjuk, hogy nem is lehet ezekben a kérdésekben másként, hanem csakis jó szándékkal megírni a egymásnak a kmásik által felvetett mnetafizikai hit-kérdésekkel szembeni kételyeineket, építőnek szánt kritikánkat. A Diakriszosz Pneumaton (Szellemi megkülönböztetési képesség és a Krisztus fogalmak jelentése Hamvas Béla szerint legalább is, azonos idea-forrásból ered, és amint telnek az egész napos sorsfigyeléssel telt napjaim, egyre inkább igazat kell adnom neki. Sőt, az alkímia első törvénye is azt mondja ki, hogy az elemek, csak egymástól nagyon jól megkülönböztetve és ebben a különbözőségükben a saját fuinbkciójuk szerint vizsgálva, és működteve, egesíthetők. Amely egyesítés nem tartja be azt a törvényt menthetetlenül hamis egységet hoz létre és maguk a hamis egységben részt vevő (kellő képpen meg nem különböztetett) elemek lesztnek azik, amelyek ezt a hamis egységet felbontják.
Ami az én megigazolusám útját illeti, 23 éve, amikor is rá dobbentem arra, hoigy a Skorpiói meghatározódásom mit jelent (Ti., folyamatos meghalást és újjászületést), azóta csak ezt az egy utat ismerem el a magaménak és csakis ezen kívánok járni, de persze, tisztában vagyok azzal is, hogy bárkinek az ide vonatkozó áltás-kérése miég rám fér.
Ami a karma-tanra vonatkozó kérdésemre adott válkaszodat illeti, kissé feszélyez, hogy ilyen filológiai trükkel napi rendre tértél fölötte, mivel lahet azt ugyan sors-tannak is nevezni, hogy legyünk eredeti magyar-székelyek éás székey magyarok, de ugy is azon van a lényeg, hogy a (keresztény) megváltó – megváltási beavatás (És semmikélppen nem vallás!), amit a Krisztussá lett Názáreti Jézus tanított, vagyis a megváltás első sorban nem aból áll – Sőt, mind Hamvas Béla, mind sokan mások, akik közé magam is sorolom, azt valljuk, hogy egyáltalán nem abból áll, hogy kérjünk az ő nevében bármit is az atyától, mert azt meg fogjuk kapni, és akkor slussz – pász, már nem is kell kockázatot, meg felelősséget vállalni, nem kell igényes spirituális értéktudattal élni, mert úgy is mindent megkapuznmk, ami csak kell, mivel az egész csak azon múlik, hogy az “egy szülött” Krisztuson keresztül kell azt kérni, ami, ne haragudj, de a legporiasabb vallás ismérve. Ti., hogy mindenféle, földi és túlvilégi létünkre vonatkozó isteni protekcióban lesz részünk, amennyiben a vallásalapító – Aki ebben az esetben még csak nem is akart vallást alapítani… – Szellemiségén, lelkén keresztül kérjük az atyától.
A kereszténység fundamentuma éppen, hogy nem a misztikus koldulásról – üdvösségért, vagy jó életért való könyörgésről – szól, az én spirituális sorsfigyelő, de gyakorló asztrológusi tapasztalataim szerint, hanem éppen hogy fordítva: Nevezetesen, a Világosság-Szeretet nevű kincs-halmozásból, ott, tehát a mennyben, ahol a rablók nem férnek hozza. Vagyis abban áll a keresztény hit (A kincs tudvalevőleg, amely Buddha szerint még a gyémántot is elvágja), hogy: “Akinek nincs attól elvétetik, és akinek vban annak még adatik”. És : “Aki meg akarja nyerni életét elveszti azt, és aki feláldozza az életét, megnyeri azt.” Meg: “Az Én váramat (Vagyis: a “Vagyok aki Én vagyok” (Vagyok az É-tudat) az ellenségeim építik, azért lesz oilyan jól felépítve.

Az emberi létünk és ez által az egyetemes rendeltetésünk fundamentális kérdéséről van itt szó, kedeves Attila, vagyi arról, hogy részt akarunk-e venni tudatosan, abban a legnagyobb ember- és Isten-árulásban, amit a keresztény valláson keresztül “intéz” a keresztény egyház a Kr.U. 365-ben elkövetett legnagyobb szélhámossággal, amelyben nem, hogy császári parancsra, de császáris zsrolásra éás fenyegetésre hajtottak végra a Nagy Konstantin (Druszám…:) által a lóverseny-stadionba zsufolt papok – püspökök és teologusok, akik éppen, hogy az elélenkezőjére fordították a Krisztusi beasvatási rendszer lényegfét és így kanonizálztak egséges vallást az eredeti és párját ritkítóan igaz krisztuisi tanításokból. Így történt meg tehát, hogy a már Mózes által jelzett “Vagyok” (A Magom, aki Én vagyok) tudatra alapozott beavatás, ameynek csak és csakis egyes szám első személyben van mágikus értelme (gnozisa), vagyis az Isatennelk való közvetlen – belső és bensőséges és meghiott és intim – kapcsolatnak a tana, át lett ferditve ismét csalk egy ócska vallásos, égi protekcióért könyörfgő – kunyeráló vallássá, éppen attól a személytől, aki az egyetemes Léttudattal, vagyis az Én-tudattal, az egyéni öntudaton keresztül történő egesülési és azonosulási lehetőségnek, sőt: kötellességnek – A valóságos és tényleges boldogulásnak – a beavatását (keresztelését) tanította.
Nem a protekcióért – kivételezettségért – való könyörgő imádkozást kell megtanulnunk, hanem azt, hogy miért és mitől van az, hogy akinek van annak még adatik, és akinek nioncs attól meg elvétetik. Az immanens szellemi és lelkki gazdagságnak a magától érthetődő mágikus erejében való hitnek a csakugyan: csodálsatos következményéről van szó. A hit bátorságárólés a bátorság hitéről! Mert honnan másról és mitől mástól lenne az lehetséges egyébként, hogy “Még nagyobb csodákat is fogtok művelni, mint amit én cselekdetem, az Én nevemben.” Vagyis az őrök egyetemes ÍIsteni Én-vagyok tudfat nevében! Az örök én tudat-által! És nem az alárendelt és hamrmadlagos és negyedleges én tudat által. Az első szülötti jogon, amely mindannyiunkat éls mindegyikünket megillet, amennyiben méltónalk találjuk magunakat erre, és nem kételkedünk. Mert ami ide vonatkozű kétely az Igen – Igenen, és a Nem – Nem-en tűl van, az az ördöktől, vagyi a hitetlenségtől való. És ebből a perspektivából az is teljesen világos, és logikus az is, hogy: “Aki nincs velem, az ellenem van.” – Aki nem az örök-énnel van, az az örök Én ellen van. Nincs tehát egszülöttséges kivéetelezettség, amit Constatntineék eszeltek ki annak érdekében, hogy az “alvávalóikat” szellemi gyvaságban és kiozsákmányoilható – irányítható rabszolgaságban tartsák. Hanem csakis az Én vagyok, aki Én vagyok pozotív mágikus következményekkel járó bátorságára! – “Akinek van füle hallja.”
És ha nem hisz a szemének, tapintsa is mag a kezével, mert: “Gyümölcséről imeritek meg a fát.”

_________________
Nem arra való a gondolkozási képességünk (kincse),hogy a pokollal (a karma hazájával) való kapcsolatunkat fenntartsuk általa, hanem arra, hogy Isten Országát megkeressük..
Kozma Szilárd asztrológus - http://www.kozmaszilard.hu/


Vissza a tetejére
  Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 

Időzóna: UTC + 2 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
phpBB SEO